• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya

Slänger mej i soffan istället då.
    Natti tjejer

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-24 22:46:20 följande:
    Slänger mej i soffan istället då. Natti tjejer
    Näääh

Inte drog väl alla nu?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2010-04-24 22:27:22 följande:
    Hum, ja då går ju Been bort.Men alltså jag fick verkligen spatt på Camen, den är tok snygg men vi kom ju för sjuttsingen ingenstans. Kom ju inte ens in i Varbergs fästning i somras, sambon var vansinnig och skrek: Blocka skiten så fort vi kommer hem!!!
    Hälsa honom att du nu lagt ett promenadstråk där med platt sten för hjulburna typer . Blev klart i höstas tror jag, hi hi. Men inte "ens" Varbergs fästning, hur ofta går ni där . Mutsy då? Det var min första vagn, de har liknande, fast med rejäla hjul fram. Eller hade iaf då.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • ängeln83
    Stormis skrev 2010-04-24 22:51:03 följande:
    Hälsa honom att du nu lagt ett promenadstråk där med platt sten för hjulburna typer . Blev klart i höstas tror jag, hi hi. Men inte "ens" Varbergs fästning, hur ofta går ni där . Mutsy då? Det var min första vagn, de har liknande, fast med rejäla hjul fram. Eller hade iaf då.
    *asg* Lite dum liknelse kanske? *skrattar igen*, jadu, vart 10:e år eller sisådär
    Men guuuud så bra, då måste vi ju nästan åka dit i sommar igen ju, vi kom ju lixom inte in där sist

Mh...har Mutsyn vändbar sittdel?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2010-04-24 22:54:04 följande:
    *asg* Lite dum liknelse kanske? *skrattar igen*, jadu, vart 10:e år eller sisådär Men guuuud så bra, då måste vi ju nästan åka dit i sommar igen ju, vi kom ju lixom inte in där sist Mh...har Mutsyn vändbar sittdel?
    Jepp. Inte alla varianter, men de flesta. När jag var aktiv hade de en Slider (tror jag) som ser ut som en Cam fast med större framhjul. Jag hade två Mutsys så kvalitén är bra. Eller var iaf på de vagnarna. Inget "plastigt", men lite tyngre vagnar.

Å drar ni hit igen får du hojta först .
  • Greksmurfen

nähe nattugglor här inne med.. dax å sussa här... få passa på medans maxen sover han lä vakna med tuppen som vanligt=P...
    MEN kan säga att det är såååååååååååååå skönt att han inte äter på natten längre =P.. har haft uppehåll i 2 v=) så jag hoppas att trenden fortsätter..=)

mamma till Maximilian född 081028
  • ängeln83
    Stormis skrev 2010-04-24 22:56:22 följande:
    Jepp. Inte alla varianter, men de flesta. När jag var aktiv hade de en Slider (tror jag) som ser ut som en Cam fast med större framhjul. Jag hade två Mutsys så kvalitén är bra. Eller var iaf på de vagnarna. Inget "plastigt", men lite tyngre vagnar.Å drar ni hit igen får du hojta först .
    Låter ju lovande, ska ta mej en närmare titt på dom då
    Bra kvalite är ju ett måste, det var nog därför jag var lite besviken på vagnen, tyckte mer den kändes som en budget vagn på nåt vis, ranglig och eländig

Ja absolut, du kanske kan ge oss en guidad tur i fästningen?
    Vi tar nog en tur med termosen till västkusten i sommar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-24 22:58:15 följande:
    jag är kvar...har två nattsuddare som inte vill sova
    Nämän? Små barn ska sova nu ju
    Mina sover sen 4 timmar tillbaka, misstänker dock att Liam vaknar snart, han brukar alltid vakna vid den här tiden och gallskrika en stund för att sen somna om igen, antar att det är mardrömmar?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2010-04-24 23:00:31 följande:
    Låter ju lovande, ska ta mej en närmare titt på dom då Bra kvalite är ju ett måste, det var nog därför jag var lite besviken på vagnen, tyckte mer den kändes som en budget vagn på nåt vis, ranglig och eländig Ja absolut, du kanske kan ge oss en guidad tur i fästningen? Vi tar nog en tur med termosen till västkusten i sommar.
    Ok, Cam lite ranglig i modellen, men inte budgetranglig {#lang_emotions_surprised}. Det är du som är van vid pråmar .

God natt, ska försöka få 3 h nu innan det är dags för nästa vrål. Eller iaf en....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17