Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-05-18 21:31:20 följande:
    Go kväller!!idag har jag gjort comeback i fotbollsdojjorna för första gången på 8år  och näe, inte spelat för då skulle jag inte kunna sitta här nu utan tagit "över" sambons roll som tränareså nu skulle det sitta bra med nån liten"klapp på axeln hopping" men bara nån liten Tips ?
    Härligt och absolut värt lite shopping

Imorgon drar jag på mig fotbollsskorna och ska faktiskt spela lite, det har startats lite träning för oss "gamlingar" som spelat ihop för ett antal år sedan
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Helle skrev 2010-05-18 21:40:33 följande:
    Åh, beachvolley är kul!!
    Jag måste verkligen träna något, men har ju inte hittat nåt jag tycker är riktigt roligt. Jag ska helt enkelt hålla mig till lagsporter eftersom det är det enda som jag tycker är kul. Bara knät vill hålla nu så kan man nog komma igång.
  • Busbellan
    Helle skrev 2010-05-18 21:46:27 följande:
    Ja riktigt skoj, men det är svårt att inse att man inte är sitt forna jag. Knän är inte att leka med. Hoppas det håller för lagsport är KUL! (även om inte jag är något fan av fotboll - är helt kass på det).
    Nej, det är det värsta. Man går inpå planen och tror att man ska kunna spela som man gjorde när man var som bäst, hmm inte så troligt
    Skulle knappast platsa i smålandslaget längre
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-05-20 21:19:37 följande:
    Busbellan: VAD är det för pooler ni har? Verkar ju siper med hårda.
    Köpta på ÖB, ser ut som ett äpple i formen
    De ÄR super, håller hur länge som helst, inte så stora, men billiga så barnen kan få varsinn

Hade en likadan fast i form som en båt innan och den har hållt i typ 7-8 år, men förra året blev det en spricka i den
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-05-20 21:29:57 följande:
    Åhhhh ja vi har ju alltid köpt nya sådana där mjuka uppblåsbara varje er. Men det är ju så himla jobbigt att tvätta dem, så en hård hade ju vart toppen. Svea skall ju vattna hela dagarna, så det blir ett himla springandes till vattenkkranen om dagarna. Så en sådan balja full med vatten hade ju underlättat en hel del. Skall åka runt o kika här på Åland.
    Den första vi hade köpte vi på toysrus, har ni det där?
  • Busbellan

Pust, Ella har fått feber i natt, var väl väntat hon har ju varit frisk ilite drygt 2 veckor nu, får väl se hur långvarigt det blir denna gången då

• Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-05-22 09:31:19 följande:
    Stackars Ella Hoppas det går över fort, inget roligt med sjuka barn nu när det är så fint ute.
    Nej nu vill man bara vara ute ju

Tror jag ska ta mig en sväng på stan, behöver lite sommarkläder till mig själv
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-05-22 09:46:52 följande:
    Ja verkligen, vi ska ge oss ut så fort Meja vaknat.En sväng på stan hade inte varit fel, jag behöver också sommarkläder, en maaaaassa, leggings och linnen står på inköpslistan.
    Jag bahöver linnen, toppar och jeansknickers
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-05-22 10:01:07 följande:
    Ah, jeans knickers behöver jag också, vill ha sånna baggy, köpte ett par förra sommaren men dom är puts väck, förstår inte hur kläder kan försvinna sådär. Jag brukar köpa Bik Bok:s långa baslinnen, tror jag har 15 st i olika färger
    Köpte faktiskt två par jeansknickers på vero moda, i alla fall ett par är lite baggy
  • Busbellan

Tänkte gå in här och gnälla av mig om nån helt oväsentlig sak, mn kände att jag har verkligen inget att gnäla över.

Mina tankar går till en familj som nu har det så jobbigt man bara kan ha det!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17