Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jannah skrev 2011-04-11 10:49:16 följande:
    Tänkte bara kolla om ni vet hur jag ska göra...

Köpte lite kläder från smavi.se i februari... Dom var på halva priset för att e-butiken skulle stänga inom kort. Ett av plaggen jag köpte var en suit från Småfolk, som jag för första gången skulle ta på min lilla bebis idag. När jag ska knäppa upp den så lossnar en tryckknapp direkt.... En ganska solklar reklamation, tycker jag. Men hur funkar det när butiken jag köpt den ifrån inte finns längre? Kan jag reklamera direkt till Småfolk?

Så synd, för den var så fin... Men kan ju inte använda den nu, när den inte går att knäppa hela vägen. Får väl i värsta fall be mamma sätta dit en ny tryckknapp, men det ska man ju egentligen inte behöva göra.
    inte mycket att göra tror jag om butiken lagt ner. surt men jag hade inte orkat lägga energi på det.. men orkar du så kan du prova att maila småfolk direkt?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    jannah skrev 2011-04-11 16:26:48 följande:
    Har mejlat Småfolk nu, så får se vad dom säger... Förmodligen går det väl inte, men kan ju vara värt ett försök. Njae, knappt lönt att lägga energi på det... Flört
    hoppas att du får rätt på det kanske jag som är en latmask
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-04-11 18:48:16 följande:

Hej i tråden!!

Hur är läget här idag?

Tomt, det ser jag ju. Men kanske  är det nån som sitter här och smyger omkring iaf.

jag smyger lite håller på med maten som blev lite sen idag för att vi inte ville gå in från lekplatsen såå mysigt väder ju!
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-04-11 19:07:12 följande:
    JA det är ju det.
    Vi får sätta igång lite drag här igen.
    Buttelina skrev 2011-04-11 18:58:50 följande:
    jag smyger lite håller på med maten som blev lite sen idag för att vi inte ville gå in från lekplatsen såå mysigt väder ju!
    Visste väl att här var lite smygare.
    Nä vem vill gå in idag?
    Vi var ute nästan hela dagen vi med.
    E somnade av ren utmattning kl 18.
    oj somnade han kl 6 haha sötis. mina barn beställde korv och makaroner till middag Drömmer så det var ju inte sådär avancerat

gahh jag börjar bli lite salgsugen behöver lite felr molosar
  • Buttelina
    jannah skrev 2011-04-12 13:07:44 följande:
    Har nu fått svar från Småfolk, och dom kommer skicka en ny till mig! Glad Inte likadan dock, men det är ju strunt samma. Är tacksam för att jag får en ny... Dessutom verkar det som att det räckte att mejla bilder på det som är trasigt, jag behöver inte skicka den till dom... Så då kan jag ju försöka laga den, och ändå får jag en ny...

Det kallar jag service! {#emotions_dlg.flower}
    åhh sånt blir man ju bara sååå glad av Hjärta
  • Buttelina

åh isabel är så glad här hemma just nu hon går omkring i sin lindex jeanskappa.. hade eg inte tänkt köpa den för hon har typ 700 jackor MEN när den hängde där för 90kr kunde jag inte motstå köpte den kappan, 8 par stumpor, en rosa skjorta till lillebror och en par tuffa puffiga shorts till bella för ynka 240kr. bara kappan kostar annars 300

• Buttelina
    Buttelina skrev 2011-04-14 09:12:37 följande:
    varför dåligt samvete?
    men hmm jag kunde inte se inläggen från den senaste timmen typ Obestämd skumt. nu ser jag..
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2011-04-14 08:11:54 följande:
    Tack tjejer. Ja det känns inget kul. Vill ju ha henne hemma. Men ja det bli ju inte heller bra om hon skall vara hemma heller. Hon älskar ju dagis, bara lämningarna som är och alltid ha varit hemska.
    ja hon har det bra där. isabel var likadan det är så jobbigt när dom gråter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17