Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jag fortsätter snacka med mig själv då

ska snart börja städa för det kommer folk hit idag på alex 4 års kalas (han fyller år på måndag) så nu innan kl 3 så ska jag dammsuga, tvätta golven, dammtorka, putsa ett par fönster, rengöra på toaletten, plocka undan, laga mat och göra en tårta. allt själv för mange jobbar Drömmer. blir spännande detta

Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2011-04-16 22:17:44 följande:
    Såg inte detta förän nu, sorry. Marsipan svettas över grädde, om du lägger på marsipan direkt innan den skall ätas kan man klara det. Annars kan man pensla marsipanen med olja utan smak för att undvika att den svettas.
    jag penslade inte och det klarade sig super blev lyckad paniktårta en dum fråga kanske men man penslar den sidan med olja som ska läggas mot grädden va?
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-04-17 10:34:22 följande:
    Katvigs lila/lila sommarsuit i 74, nån som sett ?
    Har 68 hemma men inser att min lilla sockisbebis troligen inte kan ha den hela sommaren, hon växer fortare än vad trodde!
    vet tyvärr inte .. men kolla detta från hummel vad sött

http://www.houseofkids.dk/pi/Pink-bøllehat-med-blomster-fra-Hummel_123056_2083.aspx

http://www.houseofkids.dk/pi/Pink-sommerdragt-fra-Hummel-1-mdr-56-cm_123049_2103.aspx
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2011-04-17 13:10:11 följande:
    Gaaah så fint!!!

Borde inte småfolks t-shirtar komma snart? Dom är ju alltid så himla sena!
    anade att du skulle gilla det april brukar dom väl komma eg? annars kommer dom väl nu i maj. men ja verkligen sena
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2011-04-17 23:44:06 följande:
    Åh Lee så fina barn o gubben med i bt! Vi saknar er ! Var är Batman dressen köpt?! Milo hade älskat en sån!! Stort grattis till Bia några minuter i förskott!
    vad gör du vaken :-O haha vi saknar er med isabel såg milo i bildis för nån dag sen och sa "åhh det är ju milo, jag gillade honom" <3 batman är köpt på toys r us

tack för grattiset min stora kille
  • Buttelina
    na96gen skrev 2011-04-18 16:04:29 följande:
    Lillronya eller buttelina
    skulle ni vilja kika efter art.nr i jeanskappan till mig Tyst Tänkte ringa runt o kolla om jag kunde få tag i en sådan men behöver då ett artikelnummer, skall stå på tvättrådslappen, 7 siffrigt artikelnr.
    Håller alla tummar jag har att ni vill hjälpa mig för den var så fin Hjärta
    6413460-000 antar att det är det?
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2011-04-18 23:37:11 följande:
    GRATTIS SÖTASTE BIA PÅ 4-ÅRSDAGEN Kyss
    Hjärta tack!! tänk för 4 år sen låg man just nu vid denna tiden och tittade på sin lilla nyfödda gosse såå underbart!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17