Du det där har jag fått höra av MÅNGA när Milo haft sina regnbågskläder på sig!!! Jämnåriga oxå! Jag hade aldrig ens tänkt tanken innan, visst är det helt galet!
mm några har sagt till mig när bia haft sin tröja på sig "ska han på gay pride festivalen eller"
Är borttagen redan tror jag, för den finns inte med i mina favoriter.
Det var en persone som minst sagt uttryckte sig klumpigt ang. ett barn med adhd, sen fortsatte tråden med påhopp på barn med npf
THEA och Grodan skrev 2011-04-15 18:12:12 följande:
En liten fråga, vad kostar en Småfolkhood i nypris?
duuu du som kan lite om tårtor.. jag ska göra en tårta tills imorgon.. spacklas med grädde och ska täckas med marsipan (tog vad som fanns på maxi för jag hade lite panik) när är det bästa att göra tårtan? idag eller imorgon? är rädd att den ska svettas?
Åh i löööve disco printet!! Men när kommer det då, är väl till hösten för nu kommer det ju inte mer väl? Eller, höst o höst, brukar väl komma i slutet av juli.
slutet på juni tror jag tom :-O är inte säker dock. pratade med micke på ott och han sa att molo kommer utöka sina kolletioner så dom blir ännu större med fler print. han sa också att denna kollektionen som kommer var en riktig fullträff.