Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

öhh vad jag inte alls var imponerad av småfolks sommar kollektion tur att man bunkrat 20 gamla godingar

Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina

busbellan: fina A i bildis alex hade också woodfish på sig idag

Tjejer berhöver lite råd.. ang min hals jag har haft en förkylning med hosta... ingen feber alls.. och efter nån dag fick jag ont i halsen.. det konstiga är att jag är ok i halsen på dagarna men på kväll och på natten har jag ooont har tagit alvedon varje kväll nu i över en vecka för att ens stå ut nån som har en ide? måste jag gå till läkare för att få skiten att gå över har inte tid med det..

• Buttelina
    Busbellan skrev 2011-04-26 22:46:26 följande:
    Tack Den är ju underbar den tröjan!

Tyvärr inga rpd ang. halsen mer än att du antagligen bör låta en läkare titta
    blä har inte tid med sånt tröjan är underbar
    Duntoffla skrev 2011-04-26 23:08:16 följande:
    Halsfluss kanske?

Jag blundar för IdaT. Måste spara alla pengar till salgen. Molo my prrrreecious!
    hmm borde man inte ha feber då? äsch jag står ut en vecka till. det går säkert över blundar med för idat.. inte så svårt faktiskt. är inte speciellt shoppingsugen alls Förvånad. vill hellre lägga pengarna på stugan
  • Buttelina
    annie dark skrev 2011-04-27 08:12:31 följande:
    Man behöver inte ha feber, en jobbarkompis till mig hade det i familjen. Äldsta barnet hade det och hos läkaren tag de prov på alla, alla utom pappan i familjen hade halsfluss.
    åh jag ger det nån dag till sen får jag söka läkare.
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-04-27 09:48:08 följande:
    Butte jag hade feber men inte sambon och alla utom Lea hade halsfluss. Du ska väl med på salgen va?
    ja jag ska på salgen
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-27 16:10:35 följande:
    Piss då! fick min tröja idag i stl 110/116. Får se om jag får på E den sen då. Iofs så väger han bara 16-17 kilo tror jag men vill ju inte att den sa vara för tajt.
    vilken fiiin shopping!! var det mega rea eller?
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-04-27 22:15:55 följande:
    Hoppas på att jag kan åka på salg, saker och ting börjar gå åt rätt håll nu för oss så jag är värd en tripp! Men mkt ska klaffa, jag och lillbebis ska ju ha skjuts med någon, storbarnen ska ha barnpassning, osv...Men det vore otroligt kul att få åka ner och heja ordentligt på er kärringar, blev inte av sist.
    ihh ja hade varit jättekul att få träffa dig
  • Buttelina
    trunken81 skrev 2011-04-27 21:25:35 följande:
    Hej,

jag kom på att jag inte kikat in här på mååånader.
    Börjar det inte vankas salg snart? Brukar det vara i maj eller juni? *senil*
    men heej <3
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-04-27 22:25:05 följande:
    Butte: Jaa verkligen! Jag hoppas innerligt att det klaffar, är ju 2 år sedan min första och enda salg, skamligt!!!
    verkligen skamligt
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-04-27 22:35:26 följande:
    Mmm, jag skäms verkligen, men det har varit lite knas här sedan dess typ, men nu är jag salgredo, måste ju finnas massor att handla när jag kan köpa strl 68-140 typ! Min lilla sockisbebis måste få utöka sin garderob.
    haha 68-140 snacka om att välja mella då lilla söta sockisen måste ju få lite kläder ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17