Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2011-05-06 23:39:37 följande:
    Jag tror också hon däckade Har j usuttit och väntat på roligheter länge nu.....
    Köpte 6 Villervalla filtar Drömmer
    hahaha du är för rolig
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-05-08 18:39:28 följande:

Nån som vet vad detta kan bero på?
    Vet inte hur väl det syns på bilden men Ella är alldeles rödflammig på benen, eller nu nästan helt fröd för alla flammor börjar gå ihop
    Kan inte vara solen eftersom det är värst på låren och de har varit täckta av kläder hela dagen. Värmeutslag kanske? Men så varmt har det inte varit, hon har inte direkt svettats på hela dagen och hon har aldrig reagerat så på värme innan. Nån som har någon idé?

hur ser hennes tunga ut? det först jag tänkte på var scharlakansfeber
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-05-08 18:45:04 följande:
    Nej, tungan ser helt normal ut, inte alls röd eller så för det är väl det den brukar bli vid scharlakansfeber?

ja den brukr bli mörkare röd o knottrig.

hmm

• Buttelina
    Lalalong skrev 2011-05-08 20:43:28 följande:
    Alltså vad är det som händer i alla köp och sälj-trådar egentligen? Folk är ju som gamar... Tycker det är skittrist! Jag trampar kanske på någon öm tå på någon i tråden nu (har ingen koll på vem som är vem ) men hur kan man ens komma på tanken att pruta ner något från 180 kr till 60 kr?? Är man klok då eller...? 
    Inte mitt plagg just i det fallet men jag har också råkat ut för idiotier som att man vill få ett par molo-leggings för 50 kr inklusive frakt och sånna saker. Skulle jag ge bort ett par leggings för 38 kr?? Då slänger jag dom faktiskt hellre, eller ger dom till UFF eller nåt. Eller testar på Tradera med utrop på 1 kr Men blir dom sålda för 38 kr då så är det ju lite spelets regler som jag själv gått med. Men idiotprutningar blir jag bara så jävla less på!! 

Så, avreagerat mig!  
    men shit alltså vilken grupp var det?
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2011-05-09 15:41:27 följande:
    Hej i Tråden!

Lilla S har fått kollibritightsen (såklart!) hon kommer ha jeanskjol till men jag önskar tips på fin tröja att ha upptill. Har någon något tips?
    katvigs gamla rosa/gula tshirt om du kan hitta det?

annars är detta så sött

• Buttelina
    mortillsju skrev 2011-05-09 15:49:51 följande:
    Ohhh så söt hon är din raring!

Kanske svår att få tag i. Hmm vad tror du om rosa/lila från nu i vår?
    ja den funkar med tror det finns bilder i bildis där rååsa bubblans dotter har det på sig
  • Buttelina
    Lalalong skrev 2011-05-10 15:58:46 följande:
    Jag köpte kläder på T för någon vecka sen. Säljaren har skickat med schenker och jag fick mail från schenker att det var skickat. Idag slog det mig att sakerna inte kommit. Gick in och läste mailet och klickade där det går att spåra. Där står det att paketet kom till mitt ombud den 6:e och att en e-postavi är skickad till mig. Men jag har itne fått den!
    Hur går jag tillväga? Kontaktar säljaren, eller kontaktar schenker? Eller kan jag ta reda på sändnr på något vis och hämta paketet med hjälp av den? Någon som vet? 
    när det hände mig så bad jag säljaren (eller i mitt fall butiken) om sändningsnr och efter det ringde jag ombudet och förklarade hur det låg till. sen fick jag hämta ut med leg
    Lalalong skrev 2011-05-10 16:00:41 följande:
    När jag ändå är lite OT måste också denna stolta mamman berätta att idag har Alva släppt taget och börjat gå!

Fördelen med barn som går sent (i alla fall har det varit så med båda mina) är att dom går nästan obehindrat när dom väl släpper taget  
    GRATTIS vad kul
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2011-05-11 20:58:37 följande:
    och frågan är.. nu när jag liks har brutit, om jag kanske ska klicka runt lite på fraktfria zillstar och erbjudandet på siggeojuno också Tungan ute

..ska man bryta kan man väl lika gärna göra det ordentligt Drömmer
    åh den småfolken är sååå fin!! klart du ska göra det ordentligt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17