Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2011-04-27 22:40:16 följande:
    Haha nä det skulle jag inte vilja påstå att det var faktiskt. Och inte fick man någon mängdrabatt heller. Ni fyndade nog mera på OTT än jag gjorde. Dock så fyndade jag den gula tunikan till mig själv samt linnet med svampar, helt kär i dem är jag! 150kr fick jag den gula tunikan för, det är billigt!!
    men varför tokshoppade du så för då? bara småfolksugen eller?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-27 22:48:43 följande:
    Jag tokshoppar alltid, speciellt nu Flört Jag brukar inte lägga upp bilder i bildis, finns anledning till det  Glad

Kan inte hejda mig så fort det är rea. Fick idag hem 2 paket från babyshop, 2 från FB och ett stort med 5 skalplagg från Polarn. Varför göra nåt normalt och tråkigt när man kan göra det roligt och överdrivet Tungan ute
    haha du är ju för söt
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-27 22:53:26 följande:
    Jag är som er andra helt enkelt Flört

Men nu är det dags att försöka få in lite pengar till salgen istället för att spendera men jag ids knappt ens lägga ut på FB el T, orkar inte då det iaf går så dåligt ju.

Och att jag shoppade massa var för att jag blev blind, tänkte inte på storlekarna utan tänkte att de kan jag ju ha till växalådan men de var ju gigantiska. Flera av tröjorna i 98/104 passar perfekt på E som har 110/116 i vanliga fall i småfolk Glad
    oj var dom stora i strl då?
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-27 23:19:02 följande:
    Ja lite blandat men alla utom 2 var väldigt stora faktiskt. Men det var ju tur för mig för nu fick E både tröjor och linnen. linnena är lite tajta men det får gå ändå.
    linnena är så fina
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-04-27 23:29:37 följande:
    Tänkte väl ändå Då får du se till att vara där på lördagen också så man får träffa dig. 
    ja det beror helt på datum.. är det sista helgen i maj så är salgen kanske inte så aktuell för mig
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-27 23:28:20 följande:
    Ja verkligen! Klänningarna med men de var ju t yvärr gigantiska. Men får jag dem inte sålt så får de ligga i växalådan länge och gotta till sig bara Glad
    hehe ja dom blir ju inte gamla precis
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2011-04-27 23:37:32 följande:
    JOOOOOOOOO... din lilla rumpa ska ju bo i min bil som vanligt ju ;) det vet du juh =P..........
    ChokladMoshin skrev 2011-04-27 23:11:38 följande:
    Stl. 68, nån hann visst före mig på F.book när nån sålde den i "min" storlek
    hihihi ja det var nog en hamstrare;)................ här har ja invikgt melinas fina kortarmade/benta suits=)... fiiiiiiina woodfish som ja kom över i provkollektoen på slagen sist =) den sat som en smäck på henne..få vella se om den håller sig hela sommaren ;) men ananrs så tycker jag att stl 68 sitter helt ok på henne nu=)... stl 74 kan funkar med men inte större;).....då simmar hon =P.....
    jag har tenta den förste.. blir det onsdag den 27e till den siste maj så kan jag endast åka på fredagen.. tisdag-tosdag är det inskolning för bella i skolan och den 1e har jag tenta så helgen där går bort..
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2011-04-28 18:28:13 följande:
    Jo visst är det så- ha ha Det lär ju inte vara många som tänker på detDrömmer
    haha jag kollade flera gånger. blev lite förvirrad vilken miss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17