Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-23 20:22:41 följande:
    Kan inte bestämma mig för om Ella bör vara hemma imorgon eller inte.
    Hon hade 38 grader en liten stund ikväll, men det försvann ganska fort. Nu är hon genomsvettig som hon alltid blir när febern sjunker igen, ingen febr nu alltså
    Vet inte om hon kan gå till dagis imorgon eller inte om hon nu inte får feber inatt igen alltså. Hon hade alltså förhöjd temp max en timme.
    Visserligen verkade sambon ganska sugen på att stanna hemma imorgon så de kanske får göra det
    Om han är sugen på att vara hemma så är det väl toppen.

Nu stövlade det in ett litet gäng här.
    -Det var tradigt i byn så vi åkte hem hit istället. Är det ok?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-23 20:35:23 följande:
    Sitter o ser över inbjudningslistan till bröllopet och är en millimeter från att stryka två namn....är han för fin för sin familj och skäms över att han är från övre medelklassen o inte överklass som hans tjej så behöver han fan ta mig inte komma på vårt bröllop heller!! Vi är ju bara jobbiga, högljudda bonnläppar med ouppfostrade barn (läs: barn som LEKER på kalas o jagar o busar med varandra! De ska ju sitta stilla o bara le o se söta ut!)

Eller så gör jag som pappa sa att jag skulle göra...placerar honom och hans tjej långt ner i ett hörn på bröllopet tillsammans med alla skrikiga ungar Haha, tanken lockar

Nej nu behöver jag verkligen lite shopping...ingen ny bra rea någonstans??

Men vännen då!

Så tråkigt när det blir så där, men sjunk inte till hans nivå utan bjud de.

Tycker att din pappas idé var jättebra!

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-23 20:40:57 följande:
    Härligt att de vill hänga hemma istället
    Kan tänka mig att det känns avslappnat även för ett gäng ungdomar hemma hos er
    JA det är superskönt att de vill vara här!
    Hoppas de tycker det.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-23 20:49:23 följande:
    mm ska nog anamma den idén...för det var där vi hamnade idag på dopfesten jag o mina systrar...undangömda i ett hörn i ett annat rum med alla barnen...så vi inte skulle störa. Detta såg de tydligt till genom att ha bordsplacering så vi absolut inte kunde försöka sätta oss bland hennes fina familj...sånt går ju inte för sig! Hennes farbror, faster o mer avlägsna släktingar hade mer rätt o sitta i stora rummet med dom än hans närmsta familj...

Neeee jag är inte alls bitter o arg....*sarkasm*
    Usch nä kan nog spy ur mig hur mycket ilska som helst men känns inte som det minskar...mina systrar är "lagom glada" de också...han har just förlorat 3 av 5 systrar idag...de andra två var som tur är inte där för de bor i stockholm/gran canaria.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst som han gjort som gör att han förtjänar stämpeln skitstövel...men tror inte ni vill lyssna mer på mitt ordkräkande här så ska sluta vara OT nu...

Hoppar in på luckylittleme...där brukar man ju alltid hitta något fint som kan trösta...
    Ja skynda skynda att hitta nåt fint nu!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-01-23 20:56:58 följande:
    tillverkades inte. bara harem brallor
    Nä men alltså det behöver inte vara den randen i byxorna men hon kan ju inte gå med rumpan bar i klänningen.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-01-23 21:50:36 följande:
    ahh jag läste lite snabbt där hmm ska fundera
    Du gjorde det va?

Vad är det för en rosa kjol i bt? Den var väldigt fin!
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 21:51:50 följande:
    Ja vi också men det får snällt ligga kvar Alla våra andra linnen ryker men detta och de gamla kaninerna kan jag inte skiljas ifrån
    Ja det får nog vårt med, för A kommer att bli så fin i det i sommar.
    Ska du sälja linnen nu innan sommaren? Eller de passar inte?
    Buttelina skrev 2011-01-23 21:52:14 följande:
    vilken strl
    104.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17