Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-24 21:58:34 följande:
    Åh, får nog ta och höra med sambon här också, han blir ju själv hemma med A i så fall ett tag
    Nora sköter ju sig själv, men frågan är om ni orkar med Ella
    Vi har ju redan en duracell så vi fixar nog en Ella med.
    Med ta ett snack och känn efter vad som blir bäst.
    Smultronhjärta skrev 2011-01-24 21:58:51 följande:
    Lillronya! Finns det sängplats eller ska jag ta med min uppblåsbara?
    Vi får se närmare när vi vet hur många som ska sova här.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-24 22:24:13 följande:
    jag blev ju sugen med ju Drömmer men låter inte så barnvänligt med vindrickande pölsekärringar 
    R är hemma och får ta hand om barnen.
    Äh det är ju inte så att vi häller i oss en massa. Inte jag iaf för jag gillar bäst cola.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-24 22:31:04 följande:
    då är du som jag, dricker som mest en cider om jag känner att jag "måste" dricka alkohol. Så då kan du o jag hålla oss till vår Cola då
    Japp då har vi samma vanor, helt och hållet.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-24 22:34:29 följande:
    Fast jag har skärt ner från som mest 3 liter cola om dagen till 1,5 liter i veckan eller mindre *stolt*
    Det var minsann bra jobbat!!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-24 22:39:05 följande:
    men inte f*n har det gjort någon skillnad på vikten för det gick inte upp när jag drack så mycket cola och har bättre matvanor och drickvanor nu men går inte ner för det liksom...samma vikt om jag så käkar skräpmat o bälgar i mig cola som när jag käkar sallad o dricker vatten. Min kropp är lustig...bara motion som biter o hur lätt är det med denna jäkla värk Börjar ge upp mitt mål att bli smal till bröllopet
    blä nä nu bara klagar jag igen...

Fick hem fiiiiina rååååsa frost-overallen till Maia idag från My-baby, helt underbar Hjärta Men lite sur på postis som bara slängde paketet bredvid bredvlådan då det inte gick i...innehöll Mateos frost-overall också förstås...värt 4000kr ju, skoj om någon tagit det liksom!!!!
    Så funkar min kropp också och eftersom nu två av mina barn har struma så misstänker jag starkt att jag själv också har det.

Å jag vill se bild på de där overallerna!!
    Skulle vilja he en jacka i det där. Finns det? Är det nytt eller kan det finnas på salgen?
  • lillronya
    stökmamma skrev 2011-01-24 22:45:48 följande:
    och Liljan.......

vill ju oxå träffa er alla söta ju Hjärta men till salg och förhoppningsvis även i sommar......

Till salgen måste du komma!!!

Verkar ju bli träff då också.

Och så en repris på förra sommaren besök vill vi ha!

• lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-24 22:54:15 följande:
    De har ju kollat struma på mig...eller iaf ett av värdena o det visade inget.

Träffade en "häxa" (syrrans ordval) i helgen som sa att min värk snart kommer försvinna om jag bara blir av med den tunga ryggsäcken jag ständigt bär på. Att allt bara är stressrelaterat. Denna kvinna vet absolut ingenting om mig sen innan....hon höll händerna över min kropp på olika ställen i ungefär en halvtimma sen var hon helt skärrad och man såg hur hon hade gåshud över precis hela kroppen fast det var varmt där inne. Själv kände jag hur det stack som nålar när hon höll händerna så...riktigt läskigt! Så när hon var klar sa hon att jag var en väldigt splittrad person som behövde samla ihop mig och så det där om ryggsäcken då...o så höll hon händerna över min mage och sa att värken där också kommer från ryggsäcken...riktigt läskigt faktiskt...jag brukar inte tro på sånt där men hon var läskig...o när hon gör så där helt gratis med så har man ju svårt o tro att hon bara hittar på alltsammans...min syrra hade försökt bli gravid 5 gånger, sen träffade hon henne och ja, sen blev Wilgot till...i somras träffades de igen o då sa hon till syrran att hon snart skulle få ett nytt jobb...hon som inte ens sökt något. Nu har hon nytt jobb...

Finns jacka i mmp, de är också underbara, kan finnas på salgen
    Båda värdena måste kollas!!

Vad läskigt!!
    JAg vågar aldrig gå på sånt för jag är så rädd att de ska säga att de inte ser nåt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17