Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2011-01-24 23:02:44 följande:
    jag gick inte någonstans...hon kom hem till syrran när jag var där för att mitt namn hade poppat upp i hennes huvud...
    Huh då hade jag sagt till henne att traska bort från mej och mitt namn. Fy vad läskigt!
    Zvartaliljan skrev 2011-01-24 23:04:17 följande:
    det vore så skoj om du kunde det Ska på konsert den 4 med Felipe, har ingen aning om vad gubben hette vi skulle kolla på men tydligen en av hans största idoler o det är hans födelsedag så bara o hänga på o se glad ut liksom
    Hahaha vilken koll du har!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    stökmamma skrev 2011-01-24 23:25:12 följande:
    säger nog oxå go natt innan jag klickar hem en massa nytt...... Tungan ute
    Bäst jag också gör det då. Trist att sitta här själv.
    Kramar
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-01-24 23:27:50 följande:
    Jäpp, är så glad.
    Näe, har inte det. Objektet är redan bortplockat hos mäklaren.

Lillronya: Näe, flytta är ingen höjdare, speciellt inte med 4 små.
    Hade det inte varit för den kassa skolan så hade vi nog bott kvar i detta trånga lilla hus för jag älskar det verkligen.
    Hoppas det blir bra när ni kommit till rätta då.

Nu skulle j u jag sova.

Vill inte du åka hit tillsammans med en annan stockholmstjej den 6te?
    Måste ju finnas nån mer ni kan ta med er?
  • lillronya

Godmorgon!

ChokladMoshin skrev 2011-01-25 00:04:03 följande:
    Nån som sett Molo´s girly rainbow filt med ministars på ena sidan?
    Glömde den i vagnen när jag var på Bvc och nån tyckte tydligen den var deras och norpade den
    Måste ha en ny nu ju.
    Fy för att ta andras saker! Sur man blir.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-25 08:08:07 följande:
    God morgon!

eller ja god vet jag inte om den är, eftersom jag har varit så gott som vaken sen igårObestämd Magsjukan har drabbat oss eller mig då-även om jag tror på matförgiftningKräks
    Så nu är jag avspärrad dvs jag får inte röra mig som jag vill och ungarna får inte komma in till mig-Stoffe har pratat en satans massa termer hela morgonen men jag vet ungefär lika mycket nu som innan han började stimma
    Godmorgon!
    Hoppas det inte är magsjuka och att du snart blir bta!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-25 08:10:55 följande:
    *urk* Kräks
    Inget kul att spy oavsett om det är matförgiftning eller magsjuka

Varför kan jag inte citera inlägg längre, nån som har samma problem?
    Jag hade det häromdagen. Mycket irriteradne!! att jag inte kunde citera alltså.
  • lillronya
    molnen skrev 2011-01-25 11:02:15 följande:
    Ocikatten- Var har du köpt safaritröjan med mönster på armarna ? har inte hittat den i någon svenskshop? någon som hittat den ?
    Jag tror någon butik tagit hem den till henne.
    Vet inte vilken.
    Men annacill brukar ta hem om det är något man vill ha, så du kan ju mejla henne.
  • lillronya

Å vad jag fick fin post idag!
    Gillar hummel!

Men surar på lantbrevbäraren som körde förbi utan att stanna och istället la en avi i postlådan. Nu får jag ju köra ner till byn en gång till för att hämta paketet, när han bara kunde ha lämnat av det här hemma.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17