Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-15 23:52:36 följande:
    Jag köpte 28 till E, men har inte mätt hans fot seni höstas. Tror det blir bra. Köpte 26 till A för hennes fot är så liten och nätt.
    26 är dom vi hade till Ella i höstas, torr de är ca 16 cm i innermått för de var nästan precis lika stora som hennes fot nu
    Hon låter som Nora alltid varit, hon hade nog ca storlek 26 i 6-års åldern och smala är fötterna också
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Förresten Ronya, ska nåt av dina barn spela fair play cupen i Jönköping?

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-16 00:00:50 följande:
    Nix. Det hade ju varit roligt annars. När är den?
    fre-sön vecka 12. Vi hade tur så det var August korttidshelg så vi bokade hotell där lör-sön
  • Busbellan

Fick svar från funky baby, hon skrev såhär

Visst är det okej att komma hit. Det är bara ett maila eller eller ringa för att bestämma en tid.

Den 30/1 kommer jag ha ett öppet hus mellan 11-17. Då kommer jag att lämna 20% extra rabatt på reapriset. Kan också med säkerhet säga att Kik*Kid kommit med lite nyheter.

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-16 00:13:08 följande:
    Å vad bra tajmat!
    Busbellan skrev 2011-01-16 00:07:12 följande:
    Fick svar från funky baby, hon skrev såhär

Visst är det okej att komma hit. Det är bara ett maila eller eller ringa för att bestämma en tid.

Den 30/1 kommer jag ha ett öppet hus mellan 11-17. Då kommer jag att lämna 20% extra rabatt på reapriset. Kan också med säkerhet säga att Kik*Kid kommit med lite nyheter.
    Hmm då jobbar nog jag. Eller nä, det var nog då jag tog ledigt. Ska kolla upp det.
    Ja, kolla det

Nu väntar nog sängen här, gonatt på dig!
  • Busbellan

God morgon på er!
    Ganska nyss uppstigen, låg i sängen till 10.30, underbart!

Ser att det nog är bubbelbebis på gång, spännande!

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-01-16 11:15:54 följande:
    Åhhh ligger på soffan o vilar. Var barnvakt åt en 10 månaders hela natten. Så nu är sambon ute med alla barnen, nu när hon åkt hem. Shoppingsugen men jag har ganska mycket paket på väg hem.
    Har du fått sova nåt? Fast man sover väl inte så hårt antar jag även om barnet sover
  • Busbellan
    jannah skrev 2011-01-16 11:43:22 följande:
    Busbellan: Om det skulle vara så att du får för dig att sälja den fina gröna klänningen från Småfolk från bildtråden, så får du gärna höra av dig! Glad Är det en 98/104?
    Ja, det är 98/104
    Har varit på gång att sälja den flera gånger eftersom Ella vägrar ta på den
    Men den lär nog inte stanna hur länge som helst, sitter ganska precis i ärmen nu. Ska försöka komma ihåg dig
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-01-16 11:25:58 följande:
    Med tanke på att vi hade henne här för att hon inte sover på nötterna så har jag sovit massor. Alltså helt okej.
    haha, ja det där är konstigt
  • Busbellan

Är ju likadant här med sovandet. A är ju uppe hur länge som helst här hemma, fasta är han på korttids så somnar han typ klockan 20

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17