Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Men vad 17 då! Vi har ju lila skaljacka.. Då kan man ju inte ha rosa skalbyxor.
Frestad, men nej vi ska inte ha pops skalbyxor igen förren de ändrat på modellen
Hej på er tjejer, vad händer här idag då?
Själv sitter jag och funderar på om man ska orka fota, har ju massvis som ska säljas.
Har rensat sommarkläder nu, men funderar lite. Tänk om man säljer allt nu, då lär jag ha gjort av med de pengarna innan det är salgdags och tänk hemska tanke om man inte har nåt mer att sälja inför salg
Visserligen har jag 2000 dkk här hemma och det kommer man ju en bit med i alla fall ![]()

Nu har jag beslutsångest, hjälp mig!
A har två kortärmade tröjor med lastbilarna, den med helprint och röda kantband i 116 och den med svarta ärmar och rygg i 122. Jag tycker båda är jättefina, men den i helprint är nog snäppet finare.
Men nu är det ju så att A är nog nästan 120 cm lång nu, han kan säkert ha 116, men 122 sitte antagigen snyggare i sommar. Båda ska INTE stanna det är i alla fall helt klart, men vilken gör man sig av med?

Nu behöver jag lite hjälp igen
Avskyr att prissätta plagg, men vad är ett rimligt pris för kortärmade molosar i fint skick?
Kommer nog ta mer för vissa iof sig eftersom jag hellre behåller vissa än säljer dem för billigt ![]()