Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MammaT skrev 2011-05-25 22:09:17 följande:
    fast är det inte konstigt att där inte finns så mycket man tycker ändå att många shoppar lägger ner för att folk handlar så lite eller har molo börjat göra mindre mängder av plaggen
    ja jag tror att molo gör mindre mängder..
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2011-05-25 22:39:03 följande:
    Nu ligger mina salgbilder i BT
    åhh fint!! vad tyckte du om utbudet? den där röda korset tröjan hade bella nog velat ha
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2011-05-25 22:47:05 följande:
    Jag tyckte att utbudet som jag var ute efter, t-shirts i stl 104 och 110 till pojk fanns det gott om för en gångs skull. Enda som överhuvudtaget inte fanns var ju linnen vilket vi hade behövt. Men annars tycker jag att utbudet var överlag bra, men det beror nog på vad man är ute efter.

Röda korset tröjorna (båda ) fanns det en hel del av så det hittar du säkert imorgon
    åhhh hoppas på en röda korset tröja till bella
    inga linnen vad trist :(
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-05-27 10:51:30 följande:
    Just nu inhandlas det mesta på molosalgen i köpenhamn, men annars är det nog oftast i webshoppar. I alla fall för mig
    sån fin liten kitty i bildis isabel älskade med sin bambi jacka. den åkte på idag innan dagis. helt kär blev hon
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-05-27 11:02:27 följande:
    ja, visst blev hon söt
    Den där bambijackan var ju supersnygg tycker jag med faktiskt, och jag förstår att barnen gillar den
    ja det tycker jag med fattar inte varför jag inte köpt den innan :-O

gahh måste plugga eg.. fy för tentor
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-05-27 11:06:53 följande:
    usch, din stackare!!
    Vi hade vår sista dag i skolan igår och har bara en inlämningsuppgift kvar som ska in senast den 5/6, men den är jag nästan klar med så idag tog jag och Ella ledigt
    åh vad najs!! vi hade redovisning i onsdags och salstenta nu den 1e :( fullt upp. MEN sen är jag leeedig i nästan 3 månader med barnen <3 så jag ska inte klaga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17