Lalalong skrev 2011-06-02 16:01:03 följande:
Halloj på er i sommarsolen!
Klara har skor så det borde räcka, men INGA passar... Hon har två Molo (hade snart förhoppningsvis... Pärlplattorna behåller jag men leoparden åker) ballerinor, men dom är för stora! Hon har ett par vanliga gympaskor, men dom får hon skoskav av, hon har ett par Crocs, men dom är för små, hon har ett par vincentsandaler men dom gillar hon inte... vet inte om dom skaver någonstans också.
Så idag när vi var iväg och shoppade leggings (oops... blev visst en skaloverall från po.p till Alva också. 86 såg ju helt galet stort ut men jag kunde lixom inte med att köpa 80 när det ska passa hela hösten, haha), såg jag att dom hade 20% på barnskor på Ecco. Hittade ett par som satt kanonbra på Klaras fot (som för övrigt vuxit blygsamma 7 mm på 1,5 år...

), vita och jävligt opraktiska på det viset, men Klara älskade dom. Så nu har i alla fall HON ett par skor.
Nu har jag problemet Alva... Hon har ett par slitna gympadojor som hon haft nu så länge hon kröp. Men dom ramlar av hela tiden och ser för jävla ut rent ut sagt. Sen hade hon ett par sandaler från Vincent, men dom sticker tårna ut typ 0,5 cm på nu

. Ett par lära-gå-skor från Kavat också, men dom drar hon av sig så fort hon får på dom... Tror inte dom sitter så bra på henne fot. Dessutom är dom lite lite för varma sånna här soliga dagar. Frågade givetvis på Ecco men deras minsta var alldeles för stora.
Så tips på bra lätta sommarskor till Alva önskas!! Någon som har några ideér?
vilken strl?