Helle skrev 2011-04-02 19:37:49 följande:
Busbellan skrev 2011-04-02 18:38:35 följande:
Tror det är helt ok att du svara eftersom hon är på spa
Då vågar man kanske inte ta mindre här heller, men vill ju inte att den blir för lång heller. Men med tanke på att den satt bra på Svea så borde den funka här också

Ja jag vet ju det

LYX!
Behöver du nåt mått så skickar jag gärna, men du ser ju ganska bra hur den sitter på Svea

Ja jag tycker det är svårt. Min P blir 5 nu i sommar och jag letar febrilt efter nya märken. Vi kommer i sommar att köra Katvig, Molo, Småfolk (i de print som inte blir för barnsliga), Maxomorra och sen får vi se vad det blir. Men jag H A T A R alla star wars etc som omnämns hemma så jag kämpar emot så mycket jag kan. RL har vi också som mannen köper när han är över i staterna.
Gör som du letar print i de danska märkena som inte är för barnsliga men det börjar bli svårt tycker jag och helprint är nog de som faller bort helt. Katvig funkar bra då det är mer neutralt. Kämpar här med för att inte få sonen att se alla tryck med Star Wars mm, fast jobbigast är det nog med dottern just nu då den där "katten" är sååå populär

Men nääää inga kläder med den än mer än trosor. Leksaker ja men inte kläder, där går min gräns
Skulle gärna köpa RL jag med då det är väldigt billigt i jämförelse i USA men måste komma dit först

Synd att deras webbshop inte skickar till Sverige.