Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jag la ut lite på facebook

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-05-05 20:16:40 följande:
    Det var ju dumt gjort, nu blev jag sugen ju
    {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Helle skrev 2010-05-06 09:29:54 följande:
    God morgon Jag måste fråga en helt OT fråga men använder ni mest strumpor med eller utan halkpluppar? och hur gamla är era barn?
    slutade med halkpluppar till lillebror för ca 6-7 månader sen.. eller jag nästan när han var två år.
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2010-05-06 10:09:11 följande:
    Aha, gäller det bara utedagis? Eller ska här införskaffas nya strumpor innan hösten?
    införskaffa nya om hon inte behöver ántihalk funktionen vi har aldrig halkpluppar i skorna för att det förhindrar fotens naturliga rörelse
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2010-05-06 10:11:18 följande:
    införskaffa nya om hon inte behöver ántihalk funktionen vi har aldrig halkpluppar i skorna för att det förhindrar fotens naturliga rörelse
    vi har aldrig haft halkpluppar i skorna skulle det ju stå
  • Buttelina

åhhhh fick SÖTASTE småfolk tshirtarna i lådan idag {#lang_emotions_heart}. småvi hade ursnabb leverans som vanligt

• Buttelina
    Busbellan skrev 2010-05-06 13:56:47 följande:
    Håller med, beställde 17 igår och idag låg de i lådan, sååå fina!vilka beställde du?
    jag beställde den med djuren på från smvi och den gröna med katter på från funkybaby {#lang_emotions_heart} heeelt underbara. den gröna är en av de fiiinaste småfolkisarna vi haft {#lang_emotions_sunny}
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-05-06 14:05:36 följande:
    Åh, är den så fin live? Tilltalar mig nämligen inte så mycket på bild, men många tröjor är ju finare när man får hem dem
    jaa den är sjukt fin!! fast den ser ju i och för sig ut som på de flesta bilderna {#lang_emotions_dreamer}. härliga klara färger {#lang_emotions_sunny} ska se om bella vill prova när jag hämtat barnen
  • Buttelina
    melizza skrev 2010-05-06 17:54:20 följande:
    vilken storlek beställer du till Isabel?? hur lång är hon nu? Stella är nog ca 108 cm lång men 110/116 som köpte sist var jättestort och 98/104 är för smått *gaaahhh*du måste visa bild med den fina katttröjan på Isabel sen.......
    köper 110/116. 98/104 är på gränsen tycker jag med. men det ska nog funka med 110/116. lite stort men..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17