Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-05-03 22:03:42 följande:
    HUR kan du inte ha NÅT i dom ränderna???Glömde ju Maias tröja i 116 också Det är de finaste ränderna ever tycker jag
    gillar dom INTE
    lillronya skrev 2010-05-03 22:03:45 följande:
    Vår första katvig ordnade butte åt oss på salg en gång i tiden. Finaste blå ränderna.
    åhh sötisen!! fiiina blå/blå
    lillronya skrev 2010-05-03 22:08:43 följande:
    NÄ här var ju vår första katvig. Fast inga ränder då ju.
    ohh en av de finaste apple printen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-05-03 22:25:38 följande:
    detta var första katvigranden för Maia sommarsuit i strl.56. Sitter perfa på Mateo nu Dålig bild på Maia här men då var jag inte så haj på fotograferandet än
    dom ränderna är en gammal favo här
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-05-03 22:37:04 följande:
    jag funderade också på den men så är jag inte så mycket för växalåda till Maia, känns ju som eeeeevigheter tills hon skulle kunna ha den så jag hoppade över
    ja men dom brukar vara små i strl. lillebror har 110/116 i hoodtröjorna så jag hoppas denna funkar om ett år eller så isabels växalåda är nästan tom så
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-05-03 22:35:56 följande:
    Kommer ni ihåg napparna?? Åhh vad jag skulle vilja ha katvignappar till Mateo!!
    jaaa dom var såå fina!!
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2010-05-04 10:20:49 följande:
    Normala på "längden" men trånga och oelastiska på "bredden"..hihi...hoppas du förstår hur jag menar!!;0)
    håller med
  • Buttelina
    nettan1016 skrev 2010-05-04 15:54:33 följande:
     Buuuuuuuu.  Mannen har precis meddelat att han kommer vara bortrest varje onsdag-torsdag i maj, förutom nästa onsdag. Hur ska det då gå med salgen??? Kanske nån vänlig själ kan handla lite åt mig, annars får jag förlita mig på FB och T när ni alla kommer hem. Så dj...a typiskt!!!
    men åk på helgen?
  • Buttelina
    nettan1016 skrev 2010-05-04 16:02:02 följande:
    Hmmm, jag kanske kan åka en lördag så jag åtminstone kommer ner. Har ju varit så fokuserad på onsdag eller torsdag så att jag inte tänkte så långt. Japp, hoppet är det sista som överger en shoppinggalen kvinna.
    haha {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    H I L L A skrev 2010-05-04 17:58:19 följande:
    Jag trillade också dit på Freshmilk (trots dyr frakt). Fina småfolk tröjan med hästar Grekis -- Åhh vad kul för din syster, grattis
    den trillade jag med dit på {#lang_emotions_dreamer}

mawe!!! det är ditt fel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17