Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 18:44:11 följande:
    Kunde ju bara inte låta bli plastisocks nya lila gula suit,hjälmis och filt till Bubbelbebisen Det kan ju gå åt fanders, men jag försöker tänka positivt och bara vara glad åt det hela
    nää men vad fiiint!!! helt underbara färger äsch det spelar ju ingen roll om man handlar eller ej fastän det är tiidigt. se på mig jag har börjat shoppa redan och bebisen är ett förstadie i pappas pung bara än så länge
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 18:48:53 följande:
    Ja dom e såååå himla fina att de bara va ett måste funkar på både kille o tjej tycker jag Ha ha ha har du börjat handla till pappas pung   *ASG*Jag hade ju iofs redan en liten bebislåda, nu ska den bara fyllas på med lite mera fint När ska det bli en liten Buttebebis då?
    buttebebis blir det först om 3år. gahh låter länge men så får det bli handlar åt pungen så länge har ett par riktiga godbitar
    Helle skrev 2010-05-03 18:46:11 följande:
    Oo, det har blivit Katvig velourjacka och Småfolk velourdräkt från TS. Villervalla shorts från T Småfolk badbyxor från Funkybaby Molo robot-t-shirt, Stjärnlinne, NS skjorta, NS Hood och Småfolk badbyxor från Eleraff    Jaja, ibland måste man få shoppa nån annanstans också
    ojojoj, massa fiiint
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 18:55:12 följande:
    Å massa fiiiiiina Å men du är ju på tjocken ett av dem åren så det är inte så länge kvar Handla åt pungen du   Vad har du för godbitar?
    ja sant i och för sig

jag har bla sparat gamla svart/vit ruiga med blå kantband i suit, haklapp och fleecejacka, sen har jag en helt ny bambisuit och en norgesuit i nyskick
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 18:59:21 följande:
    Å dom rutiga som lillebror hade när han va liten? *minns bilden* Bambi och Norge är INTE illa *mums*
    jaa dom fina rutiga. älskar dom. du hade dom hemma en vända med minns jag kommer ihåg bilden där bubblan sitter i en rosa briosulky tror jag och har den suiten på sig {#lang_emotions_dreamer}

bambin slog jag till på direkt {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    Kristyr skrev 2010-05-03 19:02:44 följande:
    Overkligt skulle jag vilja säga....
    ihhhh kul!!! lycka till {#lang_emotions_sunny}
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 19:05:44 följande:
    Japps! Bubblis hade dom i sin råååååsa sulky Va små dom va då våra busar
    jaa helt minismå ju {#lang_emotions_sunny}
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 19:08:23 följande:
    Mmmm... små gosar  Nu börjar jag snyfta för det ÅXÅ   *hopplös*
    åhh ska du snyfta i 8 månader nu
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2010-05-03 19:26:11 följande:
    den sista...
    haha {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 21:17:02 följande:
    till både kille o tjej?
    ABSOLUT suit nr 2 och den är unisex. rosa/gula är inte unisex på bebis men lillebror här hemma får lätt ha rosa/gula tröjan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17