Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A
    saturnina skrev 2010-11-12 08:11:58 följande:
    Hej tjejer,

Hoppas ni mår bra! För det första, när jag tittar i bildis: Vad stora allas barn börjar bli!!!!

Var kan man förresten hitta kycklingarna i lite större storlek typ 98/104?

Kramar på er!
    Heeeej
    Allt bra med er ? Längesen !!!!!!!
  • H I L L A
    saturnina skrev 2010-11-12 08:42:42 följande:
    Jadå, allt är toppen, barnen är i så underbara åldrar nu, njuter av varje dag. Hoppas allt är fint med er.

Tjollabolla: Åh så synd, de är ju så gulliga så man smäller av.
    Det är fint här också Underbar 6-årstrots Drömmer med massa myyyys.
    Hur gamla är dina barn nu ?
  • H I L L A
    saturnina skrev 2010-11-12 09:19:54 följande:
    Jag har också en 6-åring som trotsar ibland, men mest är hon bara helt underbar. 5-årig kille och 3-årig tjej. Treåringar är nog något av det mest fantastiska som finns. Humor och kärlek i massa doser. Lite trots, men de är ju så lättlurade.

Handlar fortfarande mest danskt, men mest blir det Molo & Pomp de Luxe (väldigt mycket eftersom det är så billigt).
    Ahh, men just det, vi hade ju barn i ungefär samma åldrar. Har också en 6-åring, 5-åring (snart) och 3-åring (snart)
  • H I L L A
    saturnina skrev 2010-11-12 09:40:58 följande:
    Vad roligt! Linnéa fyller 3 på tisdag. Kan tipsa om en bok som är väldigt kul att läsa när man har tre barn: Äldst, yngst, mittemellan (kul för alla förresten, helt plötsligt insåg varför jag och min man grälade...). Mina barn är som tagna ur boken. Och man inser att man inte är en så rättvis förälder som man trodde man var...

Nu måste jag jobba lite (har Traderabutik, så jag jobbar hemifrån), försöker titta in snart igen.
    Tack för boktipset
  • H I L L A
    Everlonn skrev 2010-11-14 09:32:02 följande:
    Ja, just det..måste ju fota idag med

Rackans så trött idag! Spännande resa hemDrömmer 
    Ja, hur gick det ? Hur kom du hem och hur kom Malou hem ?
  • H I L L A
    Everlonn skrev 2010-11-14 09:49:31 följande:
    Vi fick punktering strax efter Lund, ingen av oss kan byta däckDrömmer Eller hitta domkraften Men snäll bil stannade och hjälpte oss få på reservdäcketHjärta

Sen körde vi kanske 3 km i 60-70 km/h men tyckte lite att hmm visst låter det liite konstigt..bäxt att köra in till kanten och kolla...då rök däcket!! Alltså rök! Det var såå varmt och höll typ på att smälta! Och punka förstås! 

Det var bara att ringa till bärgare som kom efter 3-40 minuter och plockade upp oss och bilen och körde oss till Hörby (skulle igentligen hamnat hos nån jourdäckfirma men de hade stängtObestämd)

Vi fastnade till slut i Hörby och maken tog med Bus och körde ner med ett extra däck (tur att vi oxå har en volvo ) Och bytte däcket åt Malou så körde vi hem i varsin bil därifrån sen
    Väntade nog ett par timmar då han var tvungen att avbryta middan, fixa till däcket, klä på Bus och köra..

Stackars Malou! Det blev en dyr resa..bärgning och så två nya däck till bilen måste hon ju ha nu  
    Fyyy vad trist !!! Men skönt att ni är oskadda och att ni kom hem till slut.
  • H I L L A
    LJ2 skrev 2010-11-14 13:02:22 följande:
    vem gjorde inte det?
    Jag gjorde inte det Drömmer
    Jag köper på fb istället
    Tic1 skrev 2010-11-14 13:03:08 följande:
    Snabb fråga till er som har Molos vinteroverall, går det att "dra åt den" i midjan??
    Nej, den har inbyggd resår eller vad man ska säga. Det är iaf resår i ryggen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17