Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-11-26 12:33:12 följande:
    Jamen då får det bli en Molo!
    Nån shop som har rabatt på ytterkläder nu??
    Insåg just att det under första kalsong-tiden kan vara ganska smart med två overaller.... *tvättmaskin i full gång* Drömmer
    Termobrallor är bra att ha om det blir många byten också. Lite lättare att tvätta och lite billigare att köpa
  • H I L L A
    Ocikatten skrev 2010-11-26 13:00:00 följande:
    Ja, men då måste jag ju skaffa en jacka oxå... Obestämd
    Jacka och byxor brukar väl inte bli billigare än overall eller? *dålig koll*
    Nää det blir ju inte billigare, bara om man har jacka innan Trodde du hade jacka.
  • H I L L A
    MammaT skrev 2010-11-27 08:17:45 följande:
    en liten fråga hur klär man ett barn i minus 6 ska jag ha lurvbyxor och jacka under molo overallen eller räcker det bara med kläder under vi hade tänkt gå ut och åka pulka
    Jag hade tagit på underställ & velourbyxa & velourtröja under overallen
  • H I L L A
    Pepper79 skrev 2010-11-30 11:45:59 följande:
    Hilla: Vad är det för overall som Hilda har på sig?
    Det är Didriksons overall

Fina dina goa barn är Kyss 
  • H I L L A
    Pepper79 skrev 2010-11-30 12:01:18 följande:
    tack . hur är de i stl, vilken stl har hilda? Aline är ca 91-92 cm.
    Hilda har stl 90 och är ca 88 cm lång. De är nog ganska normala i stl, mer åt det större hållet än mindre.
    Melker är ca 108 cm och har 110. 
  • H I L L A

Go kväll

Äntligen har jag fått min dator tillbaka som varit på lagning. Bara det att ALLA mina bilder är raderade och går inte få tillbaka någonsin Sååååå ledsen Gråter

• H I L L A
    lillronya skrev 2010-12-02 21:07:50 följande:
    Å nej! SÅ hemskt att bli av med alla bilder!
    Ja tyvärr men får trösta mig med att det finns värre saker och att jag med all säkerhet kommer säkerhetskopiera ALLT viktigt i fortsättningen.
  • H I L L A

Allt fanns i datorn när vi lämnade in den. Det var minneskortläsaren som inte fungerade, alltså inget hade kraschat hemma.

Jag räknade inte med att de skulle rensa hela datorn bara för att de skulle fixa kortläsaren.

Jag har ringt och skällt ofina ord till dem och det enda de kan säga är att de glömde fråga oss om vi säkerthetskopierat datorn

• H I L L A
    Smultronhjärta skrev 2010-12-02 21:25:06 följande:
    Åhhhh I know the feeling Själv har jag min kraschade hårddisk hemma hos MammaT- ska lämna in den på specialbehandling så snart jag har tid dvs slutat på Gekås dvs om två dagar...då ska jag ringa och fixa

Annars så kom vi nyss hem från barnakuten -de är banne mig inte snabba där bortaObestämd
    Vad har hänt med Max ???
  • H I L L A
    Ocikatten skrev 2010-12-02 21:47:59 följande:
    Ja DÅ hade jag dödat nån  om det hänt!!! *grrr*
    Smultronhjärta skrev 2010-12-02 21:33:19 följande:
    Han fick en skateboard kastad i huvudet från dagis höga klättertorn Tur i oturen var ju att den inte träffade i ögonen, sen att jag dundrade in på vårdcentralen och säger att de banne mig måste sy det hela snyggt gjorde att remissen till hstd var given..Där tar det TID men ungefär 4 timmar, fem stygn senare, en mumsig glass, av Lova vandaliserat väntrum så kände jag mig nöjd som iaf försökt ordna så att Max kan fixa looken som tonåring
    Oh herregud, stackarn! Bra jobbat i övrigt!
    Ja jag är inte glad här hemma kan jag säga Demon

Det är exakt likdant fel som innan jag lämna in den !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Demon I morgon blir ingen rolig dag för personalen på Media Markt !!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17