Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-11-20 19:38:46 följande:
    Perfekt tid Ingen aning men ett Ds light kostar 1299 eller 1199 tror jag..Kollade på det idag men inser att jag visst inte har någon koll
    Everlonn skrev 2010-11-20 19:33:18 följande:
    Det lät ju upplyftande med tanke på att vi tydligen kommer 1-2 timmar efter öppnandetObestämd
    Nope,åker du buss så kommer du med resten av anstormningen . Jag hoppas för din skull att det inte är någon kö in... Med tanke på vädret så kan det bli mindre folk än "vanligt" imorgon
    Oki, låter billigt
    Jobbar du nästa söndag ? Drömmer 
  • H I L L A
    Smultronhjärta skrev 2010-11-20 20:35:39 följande:
    Japp! Nästa söndag står jag där i min blåa tröja tänkte faktiskt på det så sent som idag...det finns i n g e n som klär i Gekåsblått...inte ens Morgan
    Nice Då kanske vi ses Är du på gardin avd ?
  • H I L L A
    lillronya skrev 2010-11-20 22:01:34 följande:
    Ingen mer än jag som hänger här idag?

Nu har jag läst saga för A i hennes säng. Himla tid att göra det för en femåring. Men tänkte att det är kanske bättre att vänta med att lägga henne tills hon gör det frivilligt och sen göra det tidigare för varje kväll..
    Allt är värt att prova...
    Jag hänger här Drömmer
    Har egentligen massor att göra, men lätt hänt att man fastnar vid skärmen då & då
  • H I L L A
    solouniko skrev 2010-11-22 21:54:55 följande:
    Ängeln, jag får inte komma in på din sida Vill ju kika lite på söta modeller med kikkid klänningen Vilka har den med? Typ alla? Drömmer
    Lite sen sådär men jag har många bilder i mitt galleri (i forumbildmappen) med Hilda & Kik Kid klänningen
    Både röda & lila. 
  • H I L L A

Go kväll, här pratas det sömn, sängar, nattningar osv
    Vi har det nog ganska lugnt på kvällarna tror jag Drömmer 
    Läser saga för alla barnen kl 19 sen lägger dem sig i sina sängar och somnar. 
    Inte en enda unge i mammas & pappas säng för då kan jag inte sova en minut. 
    Idag har även Hilda bytt spjälisen mot växa säng. Var beredd på att hon skulle komma upp typ 100 gånger. Men nä inte en enda gång Förvånad 

• H I L L A
    Stargirl skrev 2010-11-25 17:41:43 följande:
    Usch.....Molo overallen är svår att ta på sig tycker dottern. Hennes ben fastnar i fleecen vid fötterna och den viker sig dubbel. Både Reiman och Didriksson overallen är enklare tycker hon, synd på en fin overall.

Har ni samma problem?
    Mina barn tycker också Molo är svår att få på, därför har jag sålt varenda Molo overall Förvånad
    De får inte ut sina fötter/ben utan att innertyget följer med. Sen tycker de att muddarna i armsluten är för hårda.
    Här är det Nanook som gäller nu, underbar overall & jacka!!!
    Oj, vad gnällig jag var nu
    ÄLSKAR Molo annars, men inte just overallerna

Och God kväll !!!!
    Jag funderar på om Hilda ska få bondgårdsknappisen eller inte Obestämd Tror jag gillar den jätte mkt men inte helt säker Hilda kommer absolut gilla den!
  • H I L L A
    Preggi skrev 2010-11-25 22:53:35 följande:
    Sitter och velar om den knappisen jag med.. Antingen så tycker jag att den är jättefin eller så gillar jag den inte alls. Har inte bestämt mig än
    Ja, så är det nog med det printet
    Maken gick förbi datorn och tyckte den var jätte fin och att den passar Hilda perfekt.
    Det måste tolkas som att jag ska köpa den Drömmer 
  • H I L L A
    Vikkan76 skrev 2010-11-26 09:10:02 följande:
    Denna var fin! Men gärna hellre i helprint än randiga armar.

Tycker ni inte också att Molo lurvarna har lite tråkiga färger, eller ja, att de bara upprepat sig?!

Jag blev inte sugen på någon av dem. Rynkar på näsan
    Jo lurvarna upprepar sig i färgerna tycker jag. Men en färg som de INTE upprepar är den lila med röda kanter, VILL HA !!!!!! Ha den när Hilda var bebis och vill så gärna ha den igen, såååå fin
  • H I L L A
    Ocikatten skrev 2010-11-26 12:18:03 följande:
    Läser här om alla som dissar Molo-overallen men måste ändå fråga: Hur stor overall till grabb 4 år 107 cm och 20 kg??
    Jag säger 116. Jag hade en i 110 till min son som är lika stor som din och den var verkligen precis, sålde den för den skulle aldrig ha räckt hela säsongen, och då väger han 5 kg mindre än din
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17