Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

GladSådär ja, nu är en stor hög från växalådan förflyttad in i garderoben.

Bidde lite badgisknappis, gitarrknappis, girly rainbow klänning, småfolktröjor, badgesleggings och muddisar :) Sen himlans massa mer.

Även om jag ser att jag har så jäkla mycket i garderoben så vill jag ha mer! Det finns inte en chans att vi hinnar använda allt på en månad ens, även om vi byter 2 gånger om dagen Flört Men det spelar inte någon roll, mycket vill ha mera....

Funderar på de långärmade klänningar jag har i molo. Girly rainbow sitter säkert jättebra i armarna nu men lär ju se väldigt lång ut kan jag tro.... Gillar inte dubbelstorlekar!
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07

Hallå där!

Skor och sandaler, nya, från Vincent. Allt från stl 21 till typ 30 men mest små storlekar. Vad kan man ta för pris för dem måntro?
    Ska inte lägga ut just nu men måste kolla av lite vad jag har att sälja av till våren Glad

• Lilla Ego 07

Appropå skaloveraller från PoP. Har en ny grön här hemma som är tänkt till våren. Men den har inte någon luva, brukar de inte ha det?

• Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2011-01-01 19:59:52 följande:
    upp till 80 är utan tror jag
    Detta är en stl 80 så de kan nog stämma isf. Tänkte först att jag hade förlagt luvan men ser inte några knappar heller på kragenGlad
  • Lilla Ego 07
    Helle skrev 2011-01-01 20:19:16 följande:
    Hallo flickor och god fortsättning på det nya året!

Ni som är experter även på OT-frågor - sonen har fått vattenkoppor. Hur pass mycket mer koppor ska man förvänta sig att det kommer utöver det som redan har kommit idag? 
    Vi hade vattkoppor för nästan exakt ett år sedan. Sonen var helt nerlusad av koppor Rynkar på näsan De höll på ett par dagar el möjligtvis 3 dagar max att ploppa upp har jag för mig. Tror han var dålig i ca 1 vecka. Dottern som då var 6 månader fick väl sammanlagt 20 koppor el nåt tror jag.
  • Lilla Ego 07
    SmillaMilla skrev 2011-01-03 14:37:37 följande:
    Och kan man ha en bild som bakgrund? vill ju ha en röd/vit prickig.
    Bild kan man ha till bakgrund, iaf på blogg.se . Dock är det min man som har fixat min blogg så jag vet inte hur man gör. Men jag har iaf en bild på ett rött tyg med vita prickar i min blogg, under tyger. Den bilden kan du låna om du vill ha och göra om till egen bakgrund om du inte hittar nån Glad
  • Lilla Ego 07
    Tjollabolla skrev 2011-01-03 20:20:44 följande:
    Neeej! Köp minst 86! Lia kan knappt ha sina i 80 längre och hon är 72 cm och väger 9 kg!
    Vilka har du då, från hösten el tidigare?

Leia är ju nånstans mellan 78-80cm vet inte riktigt exakt och hon har 2 st 80 fast från förra våren, samt en 74 från förra hösten tror jag det är och de sitter jättebra ¨på.
  • Lilla Ego 07
    Tjollabolla skrev 2011-01-03 21:15:04 följande:
    Dom är från hösten...
    Aha ja då förstår jag. Har ju den lila lurvoverallen i stl 80 och den var ju så liten att den bara hann användas i 1 månad tyvärr. Så trist att det ska skilja så mycket mellan de olika säsongerna.
  • Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2011-01-13 21:37:35 följande:
    Jag hoppas det kommer sitta ungefär som 104 gör på henne detta året.
    Hon är 100 cm nu och den overallen klarar nog nån cm till
    I januari nästa år beräknas hon vara 108 cm så jag hoppas 110 funkar
    Min son är 107 cm nu och hans 110 sitter jättebra. Tror faktiskt inte vi behöver använda fina nya molon i 116 förrens nästa vinter Glad
  • Lilla Ego 07

Ska dock tilläggas att vår 110 är den blåa från förra året, vet inte om det skiljer nåt i storlek mot årets overaller.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17