Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-06-14 11:32:39 följande:
    jag vill med.

Men ni har inga planer på att komma till Åland?
    Vi funderar på en stockholmstripp någon gång i sommar om vi hinner Drömmer kanske skulle ta en avstickare till Åland också Sambon har aldrig varit i sthlm o jag har aldrig varit på Åland.
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 11:50:41 följande:
    Finns det några bra boenden där? Vi var ju på Öland förra året (emsans husvagn), men missade djurparken.
    Vi har plats Kom ner ni så fixar vi sängplats så kanske ni kan bjuda på detsamma om vi kommer till Åland? Skrattande Djurparken är bara 3km från Saxnäs där mina föräldrar har stuga som vi får låna
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 11:52:03 följande:
    Ha ha låter som att jga inte har några andra vänner

Men det var ju så kul att träffa er alla förra året, så vill gärna göra det igen. Ni är ju bara för goa alltså.
    jag har inga vänner här knappt...så ärlig kan jag vara...så jag är lite desperat Skäms
    Mina vänner har antingen inte barn (jag är ju bara 23 så inte så konstigt direkt), eller så bor de långt bort. Så jag har inte någon o umgås med här direkt...flyttade ju hit för bara 1½ år sen o jag är lite dålig på att ta kontakt med folk irl...
    Mycket roligare med vänner som har gemensamma intressen...och det har jag inte lyckats hitta någon här i Karlskrona (mer än Emma men hon har haft det så tufft nu ju så inte umgåtts så mycket)
    Får väl se om man kan få hoppa in i någon föräldragrupp nu efter vi flyttat...börjar kännas lite ensamt nu när man är föräldraledig.
    Tur man har er här i tråden o prata med Utan er och våra små träffar, o särskilt everlonn o greksmurfen som jag ändå träffar ganska ofta, så skulle jag nog gå under av ensamhet....
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-06-14 12:01:16 följande:
    får man tältplats? Drömmer om jag inte lyckas låna ut nåt av barnen  så vi kan ta lilla bilen med husvagen Tyst
    Everlonn skrev 2010-06-14 11:54:44 följande:
    När kommer ni hit då?Drömmer
     Har bara inte orkat ta tag i hästen än Gråter mimmi gråter titt som tätt, vet ju inte om hon får ha han kvar.... men han är för liten för att vi ens ska överväga ett köp
    finns STOR tomt att tälta på om inte de 8 sängplatserna + sovloft (med plats för typ 4 madrasser) räcker till alla
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 12:09:55 följande:
    Åhhhh vad jag vet hur det är. Bodde ju i stockholm när anton var liten. Och där kände vi typ ingen. Och speciellt inte någon med barn. Vi var ju bara 22 år då. Därför flyttade vi till Åand där vi kände lite fler. Känner ju dock som du gör nu imellan också. Men det har faktiskt blivit mycket bättre på sisitione. Men det är svårt att flytta till nya ställen. Men att gå med i en föräldrargrupp är ju toppen!

Men kom hit du så får vi ha det riktigt roligt! Gillar ju dig Du är en fantastisk kvinna!
    HjärtaHjärta blir alldeles tårögd här ju...
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-06-14 12:11:50 följande:
    HjärtaKyss kan säga att vissa känns det som man kännt hela livet=) men ändå inte=).....
    kram på dej gumman...kan säga samma här faktiskt .. umgås mest med mina syskon... å ngn vän då å då.... tur man har er här.. man har ju fått så mga vänner=)....å det bästa e att dem är utspridda i hela sverige å lite utanför=P
    ja men visst, första gången vi träffades var det liksom ändå som vi känt varandra i eeeeevigheeeeter Solig
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2010-06-14 12:20:29 följande:
    Vi ska till Göteborg i helgen, så Växjö kan jag inte Öland kan funka, får se lite vad vårt sällskap säger Vi är där 10-17 juli.

Du  o Everlonn skulle ju komma hit på lekdejt! När kan ni?
    Jadu, denna veckan är lite fullt Obestämd imorgon dagis (men kan kanske hoppa över dagis ändå, är ju inte nödvändigt), onsdag bvc-koll, torsdag HEMSKA läkarundersökningar som jag GÄRNA slipper men måste genomföra Gråter (har total panik här inför det...), fredag och lördag har vi inget som jag kommer på, men då skulle ni ju till Göteborg.
    Nästa vecka kommer min syster hem från Egypten och veckan efter det är vi i Göteborg. Men veckan 5-9 Juli har jag inget planerat (än)

Borde nog skaffa mig en liten fickalmanacka o skriva in allt för det börjar bli jobbigt o hålla i huvudet
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-06-14 12:58:42 följande:
    lillronya: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m53041629.html

;).... å ja pop leveransen har kommit=P men de har inte packat upp än... de plockar ju upp pö om pö men sa när ja pratade med dem att de borde var uppe allt i slutet av veckan .. så=)

ev så kanske det blir besök från jönköping med.. pratade med  (susanne) hmm vet inte vad hon hette här innan =p hon som har mirre mus och isak som gillar rosa=)... e sugen på att dyka upp med=)
    åhhhh ISAKO!!!!!!!!!!! KOMSI!!!!!!!!!!
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 13:21:32 följande:
    Eller just det vi far till göteborg på torsdagen efter midsommar. Men från söndag till onsdag/torsdag får ni gärna komma!
    då är ju vi i Göteborg!!

Liseberg???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17