Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

godmorgon... nga vakna??
    finnsj ubilliga tågbiljetter till malmö idag juh =P.... hmmmm sugen på att åka över....

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-06-14 07:28:48 följande:
    oj så billiga Drömmer
    ja=P.. jag får ju ta med maxen....skulle inte du ta med mateo då=P.....
    lr va säger du =P mötas upp på centralstation... går ett från vxö 09.06 och hem 19.14
    =P dregel sak r ringa å höral ite med butte.. kommer ju inte tok shoppa precis.. men har ju danska kvar sen sist.. hela 350 s kanske man växlar lite granna...sen vet ja ju nga som skulle vilja skicka bud=P så .hmmm ja svårt val..
  • Greksmurfen

i samråd med butte så hoppar vi katvigne,,,,... fanns typ bara från stö 110 å uppåt nu i stort sett extremt lite i de andra...få bli en annan gång...
    man få se det så att man sparade lite pengar=P

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-06-14 08:22:45 följande:
    ja och 110 och uppåt var utgallrat i sortiment det med.. så ja vi hoppar det och så sparar vi pengarna till  nya molo Tungan ute
    helt rätt......tycker de kan ta å släppa lite nytt då=P.. har ju shopping abstinens trots att ja precis nu shoppadel ite me and i t maxen =P.. de där söta bebisbyxorn =P hänglena =P... få passa på medans han kan ha dem =P
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-06-14 08:26:53 följande:
    jaha när ska den där växjöträffen bli nu då? Skrattande
    lör eller sön... tror det lutar åt lördag så behöver man inte tänka på tiderna och att man e ledig dagen efter=)
    verkar bli en kosta tur innan med å sen avslut hos hilla=)
    ska ringa kosta å höra om leveransen ..DEN borde ju kommit nu.... herregud vad de har segat på den... behöver ju en skaljacka till maxen...å var inte sugen på en orange som fanns sist=S...
    blir hilla, busbellan, jag , everlonn, ev ängeln, ev stormis, ev du som det ser ut å så butte som ja tycker ska palla sig hit med =P ju fler desto roligare som vi sa det=).. så e det fler som e sugna på en vxö tripp bara hojta=)
  • Greksmurfen
    ängeln83 skrev 2010-06-14 08:49:52 följande:
    Ungefär vilken tid är tänkt på lördag? Kom just på att vi ska på 25 års fest ungefär kl 16.
    ehh inget bestämt=P.......sön som lör funkar ju iof lika bra.... vänta till hilla vaknar till liv i tråden å höra med henne...
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-06-14 08:57:22 följande:
    ok, ska se om jag kan övertala emmsan att följa med. Tror hon verkligen skulle behöva det.
    gör det=) en kosta tripp å lite tjatter e aldrig fel för själen =P
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-06-14 09:37:29 följande:
    Ni som har koll, visst måste detta vara de gamla rosa/rosa leggingsen?
    Tycker det kan vara svårt att se skillnad på dem på vissa bilder
    cms1.proximedia.com/files/33135/shop/images_v...
    påminner om den äldre versionen tycker jag.....men som sagt äger ju inte ajg nga=P.....
    ahh e lite lugnt maxen tittar på teletubbies=P få se hur länge han orkar sitta still....

hmmmm om man skulle be maken att sluta tidigare idag så vi kan åa runt å titta på bil....vi ska ju ha en nyare men det ahr inte lbivit av att vi tittat runt...haar inte funnits tid
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-06-14 09:51:16 följande:
    Åh, jag vill med ha ny bil. Inte för att vår är jättegammal, men jag vill verkligen ha en större bil, 5-sitsig räcker inte riktigt, inte när August är ena barnet i alla fall

Han kan INTE sitta i baksätet om ingen vuxen sitter mellan honom och syskonet på andra sidan och sitter han fram så måste man hålla handen på växelspaken hela tiden, för den kan han inte låta bli
    Inte särskilt säker körning
    hahahaha ....komisk ha e lille august =P... ja då e det em knivig sist.. vår e inte heller så gammal men börjar en bil å kosta då vill ja byta ut den.. dem pengarna kan man lägga på "ny" bil istället...
    lir en -07 lr -08 istället men vilken  det e oklart...
  • Greksmurfen

smask.....nu mumsar ja å maxen på varsin egengjord glasstrut... perfekt efter frukost lr hur =P ??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17