Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

HMMM ngn som är synskObestämd maxen har tagit min bankdosa å lagt ngnstans =S....
    smultron glömde ju bort å föra över till dej sorry Skäms ska göra det så snart bankdosan hoppar fram.....

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-06-11 10:04:29 följande:
    jag hittade min bankdosa i varukorgen under vagnen en gång De är påhittiga de där små tjyvarna
    mmmm kanske ska ta en titt där=P.. lr i maxens leklåda=S.....
    häromdagen så ahde vår dosa till x-boxen varit borta i 3 dygn typ... så maken hade fåttstarta den å sköta manuellt... sen så skulle jag sätta igång den å ropade till maken att kan du sätta på den för jag hittar inte fjärrkontorllen till x-boxen den e ju pust väck... h

hmmm vad tror ni inte maxen gör då jo han går till sitt gömställe..(elbilen som vi har inne) och plockar fram dosan å ger den till mej... rävunge lr vad..
  • Greksmurfen

HAHAHAHAHAHAHHA... nu fick jag för mej å kolla på det stället igen... å där låg makens tekopp som han letat efter ett bra tag..=P.....

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-06-11 10:20:00 följande:
    Inte lätt, här hittade jag inte min mobil men den kan man ju ringa till.
    Den låg i sopsorteringslådorna under vasken
    Jag undrar vem som kan ha lagt den där Drömmer
    HIHIHI. ja undra vem det kan ha varit..=P
  • Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2010-06-11 10:17:44 följande:
    Åh den är så fin. Köpte nyss en suit i det printet från TS. Visst är det jätte-unisex?
    jo den e unisex ;).. kan ja ha pärlplattor på maxen så kan man ha fjärilar på pojk med:)
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-06-11 10:30:32 följande:
    Det kanske är så nu..men de äldre plaggen heter ju vanliga förnamn. Denna heter Karoline men det lär ju ingen fatta något av på Tradera
    WEE hittade bankdosa nu :)....du bör se extra efter kl 13 =)
  • Greksmurfen

gomorn... hmmm idag skulle jag få ha sovmorgon och hur blir det då.... JO jag vaknar n å kan inte sova mer medans maxen å maken fortfarande snarkar vidare i sängen =O,....... detta fallet e ju extret ovanligt...

heh men inte mej emot ändå...sitter med en kopp te å lite FL/fejjan i lugn å ro=)
    idag ska jag rensa in lillans garderob=) ska bara ha stl 50-56 där inne till en början annars får ju inget plats =P oavsett  hur sött mkt är=P....

• Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-06-13 08:09:54 följande:
    God morgon
    Var hittade ni Hillas salgbilder? Jag ser dem ingenstans???
    hon har ju lagt dem i ett eget album ibland sina foton=)
  • Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-06-13 08:15:39 följande:
    Men, allvarligt. Jag brukar inte vara helt förtappad, men jag hittar dem inte nånstans ! Länk?
    hmmm tror hon tagit bort bilderna=P... så du e inte helt b akom flötet för hon hade dem där i går kväll=P....
  • Greksmurfen

HAHAHA oki....=)

blir minidanskträff nästa helg=)iväxjö.. inga fler som vill ner till de smålänksa skogarna..=P.....+ ev lite kosta outlet shopping inkl=P.......Flört

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17