Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Vinkar bara lite så att ni inte glömmer bort mig . Tjuvläser nån sida då och då, kan ju inte släppa er helt . Å fasen vad sugen jag är på att få komma hem sen och sätta på barnen kläder. Svante kör bara blöja hela dagarna och Karla har bara med sig kläder jag inte alls är rädd om eftersom vi inte tvättar själva *störd, jag vet*. Å så kul det ska bli med fina Molosar och annat sen. Det värsta är bara att det enda Karla själv vill ha på sig nu är ryschiga prinsessklänningar. Tror att hon skrek i nästan 1  h igår när hon såg en på en marknad utan att få den!!!

Kram Cool

PS Och tänk er alla paket jag har att öppna! Internet OCH bankdosa gör det svårt att inte handla när man ser fina saker Drömmer

Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-04 17:36:46 följande:
    HEJ!!! Följer bloggen och der verkar som att ni har de helt fantastiskt! Sååå söt K blev i fina tottisar
    Hjärta
    Hon är helnöjd! Har varit och köpt massor av spännen idag. Hon var så ivrig att hon slut upp dem i butiken, tur att vi hade tänkt att köpa dem...
  • Stormis

Men sluuuuuuuuuuta!!! Vad är det med mig och Småfolk . Kommer ju hem först den 2 okt och kan ju inte åka då . Faaaaaaaaan!!! Smuuuuuuuuultron!!!!!! Dumma Småfolk som skrev oktober på fb, det där räknas ju kass som oktober. Snyftar för fullt!

• Stormis

Bah Jenny, verkar bli er tur igen. Tur att ni skötte er så bra sist .

• Stormis

Bara inne å vinkar lite .

• Stormis

Heja Lova-Pärlan

• Stormis

Smultron: den där hemska lilla stolen har ju båda dina barn avgudat nu, skulle kanske köpt den iaf B-).

• Stormis

Smilla: Min enda erfarenhet när jag handlat fr USA är att om det kan skickas som brev funkar det ok. När det har varit lite större grejer (skor) så har det skickats som paket och då daskat i svenska tullen, dvs jag har behövt betala moms för att lösa ut det. Dvs, inte såååå billigt längre. Stod gift, men blev så iaf. Kanske kunde man bestrida det, vet inte. Kanske hade jag otur med .

• Stormis

Tyst med er!!!!

• Stormis

Melizza: Ja, det är den hon vill ha. Hon blir nog glad för ett inbox med tips .

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17