Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-04-12 10:59:09 följande:
    Åhhhh nu har jag varit på kappahl och shoppat! En helt underbar "suite", som den där busbellan visade från katvig i rosa/gul eller rosa/rosa. Men denna var lite ljusgrön/turkos o botten o med blommor. Helt underbar. Sedan var jag ju tvungen att köpa denna till mig www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329573_F_1....Och ja så har jag shoppat massa kläder till mig i dag, fick ett presentkort i en lokal butik när jag fyllde år.
    va jättefin.
    skulle oxå vilja kunna ha såna...
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Greksmurfen skrev 2010-04-12 21:52:05 följande:
    tjejer akut hjälp =S..... har ni nga råd på akut gravid halsbränna =S... har ju inte mkt å ta till hemma precis heller =S har typ bara samarin.....å det funkade ju inte =S....
    bubbelvatten och mandel, behövde inget annat och med Loppan hade jag grym bränna
  • stökmamma
    Duntoffla skrev 2010-04-13 19:29:24 följande:
    God kväll!Vad händer här?
    hej!!!

Hur är det me er?? Läste att N va dålig....
  • stökmamma
    Duntoffla skrev 2010-04-13 20:22:05 följande:
    Hej!Med mig är det bra och Noel mår också bättre nu tack. Han var inte fräsch i helgen direkt. Det verkar som om antibiotikan hjälper i alla fall.Hur är det med er? Blir det salg för dig?
    Allt bra här

Självklart blir det salg .Denna gång ska inget få stoppa mig
     Hoppas bara jag får låna mammsens bil även denna gång
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-04-13 20:27:04 följande:
    Ja lindex hade ju vart najs. Men skickar inte hit Skulle egentligen behöva många snygga tröjor, lite billigare i stl 104, pojk. Några tips?
    kan kolla lite på rean i morrn. Hojta om det är något speciellt du skulle vilja...
  • stökmamma
    Duntoffla skrev 2010-04-13 20:52:44 följande:
    Har du redan folk i bilen? Jag funderar ju på att köra härifrån om helgen passar (hoppas på Kristi Himmelfärd) men pallar nog inte att köra hela vägen själv.
    näe, men jag är beredd att åka själv Kostar ju nästan lika mycket som annat färdmedel ju, om man får ta mammas bil
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-04-14 19:09:56 följande:
    Åhhhh vilken underbar dag vi haft!Värmen kom hit också
    det har vi oxå haft i två dar... lite sämre idag men sablar va snön tar stryk
    varma dagar och kalla nätter är det bästa hehe

och nu har jag tagit ett steg framåt i datavärlden och skaffat msn... tur att man har en duktig 12 åring
  • stökmamma
    Stormis skrev 2010-04-14 20:42:01 följande:
    God kväll! För första gången på läääänge startade Pron direkt!!! Så skönt! Så snart finns där närmre 40 auktioner hos kära Stormros. Orkar aldrig ta några då och då utan tar MASSOR på en gång....
    *lipar*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17