Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ja, ja, man ska väl ställa upp på sina barns önskemål? Sen att de sammanfaller med mammas är inte helt fel!
    Marcus åker gärna buss/tåg och då kan vi ju kombinera det med lite shopping i Lund i morgon! *he he* Pappa anar inga misstankar alls, han får stanna hemma med lillebror.

• Ocikatten
    na96gen skrev 2010-04-09 20:08:27 följande:
    Vad är det för mässa ni talar om ? var är den och när ? såg att ni talade om Nova star mössor, jag letar efter en röd tunn nova star med stjärna, någon som sett det i storlek L ?trevlig kväll
    Finns det röd tunn med stjärna? Trodde bara det stod NS på den röda...
    Är det till dig själv? Jag drunknade i L och M satt perfekt!
  • Ocikatten

Fasikens vad avis jag blir på er NS-shopping! Hade gärna velat ha lite mysbrallor och fler jeans...
    Fick trösta mig med en Molo-tröja idag! Sen hade de inte fler som jag var på jakt efter såklart. Och Harmonibarn i Lund hade inte nåt nytt Villervalla heller...
    Får väl ta och surfa lite i TV-soffan ikväll istället!

Hoppas alla här har en trevlig helg!

• Ocikatten
    Mawe123 skrev 2010-04-10 18:35:02 följande:
    här är jag så himla less på blöjbyte, vägrade sätta på blöja i morse vilket inte resulterade i pink på pottan utan det blev pink på mattan istället, suck.Hur gör man?3 år i sommar och totalt ointresserad av pottan.
    Samma här o han blev tre i februari... {#lang_emotions_undecided}
  • Ocikatten
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-10 18:40:47 följande:
    Vi är ju 3 och ett halvt snart  och först NU har hon börjat säga till ordentligt att hon vill kissa så nu till våren sommaren ska vi sluta med blöjeländet. Det kommer.. En vacker dag så bara funkar det
    Ja, jag tror oxå att det ger sig av sig själv så vi jäktar inte. Nån gång har han gått utan blöja och då kommer det lite pölar här och var... Men han har börjat säga till att det är blött i blöjan nu så det är väl ett steg i rätt riktning. Ibland blir man trött på att ha två blöjbarn samtidigt - man undrar om de synkar bajsandet!!
    Har nästan bara flickor i bekantskapskretsen och de verkar vara lite tidigare på det här med pottan så man får ju lite kommentarer om "har M fortfarande blöja??" {#lang_emotions_undecided}
  • Ocikatten
    Mawe123 skrev 2010-04-10 19:39:07 följande:
    Jag vill också shoppa, lite nice reashopping passar mig ikväll, hoppas på mail med roliga erbjudanden och rabatter
    Hör gärna av dig om det dyker upp nåt skoj!! *oxå sugen*
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-04-10 21:09:14 följande:
    Funderar på en tur till Osby nästa helg. De har ju sån fabriks outlet där en gång om året eller nåt sånt och det skulle visst vara i helgen.Fast då får minsann fk se till att sätta in våra pengar först
    Fabriksoutlet??
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-04-10 22:04:16 följande:
    Ja, massa briosaker Både större saker som vagnar och sånt och så leksaker.Ska se om jag hittar sidan där man kan läsa om det
    Jamen den är väl öppen alltid? Har varit där och shoppat Brio-tåg - kanonbra priser, de hade ju även andra grejor men det hann vi inte kolla så mycket på då. Ligger i samband med Lekoseumet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17