Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-05-23 14:28:01 följande:
    Åhhh jag är kärwww.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=2...Någon som haft cupcake? Bra kvalite?
    Har haft ett plagg en gång
    Köpt begagnat, men höll sig bra även när vi hade dem. Var ändå riktigt tunna byxor, men de höl bra
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Sitter och syndar ite här med chokladmuffins med marabouchoklad i, det var inte helt fel

Men måste tröstäta lite nu när Ella legat sjuk hela första helgen det var riktig sommarvärme ute. Borde kanske ta mig ut en sväng nu när hon däckat i soffan

• Busbellan
    LJ2 skrev 2010-05-23 15:52:40 följande:
    jaha.. TIPSsvart vattenfast markeringspenna på ett träbord?? hur får man bort det?? så går det när man har bråttom o inte lägger sin penna högt uppe.. bord, påsar o min ista e förstörda... Kul, lillan har feber! lite varm igår.. lite gnällig, men tog inte febern då hon åt o lekte massavarm idag, så tog.. först 38, senare 38.6.. o nu för en timme sen 39.. kul.. jag kan inte va hemma, då får jag inte ledigt på ons. sambon har massor på jobbet.. o syster kan inte.. bara en syster kvar o fråga.. annars dra lott.. typ..
    Fast inte kan du bli nekad ledigt när du redan blivit lovad det {#lang_emotions_yell}

Man kan ju inte hjälpa om man behöver vabba heller, jag sitter med hemma med sjukt barn imorgon
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2010-05-23 16:05:51 följande:
    hmm.. *letar i skåp* det funka inte.. jag vet, men han sa det när vi prata i fre.. "ja, man vet ju aldrig, det är vård av barn, sjukdom, atf som bara plockas, o ska de funka med ledigt så får ju ingen va borta.. bla bla.... så han hade nog kunnat sagt nej igen..!!! men! det löste sig.. sista hoppet vi hade!! hon kommer o tar henne.. halv tolv till strax efter 15 bara.. så i princip bara sitta här när hon sover.. lite mer.. TUR man har många syskon ibland
    Ja, många syskon kan vara bra
    Här har det hänt att jag gått igenom alla 5 innan jag fått napp
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-05-23 19:13:02 följande:
    ha ha tur att jag inte shoppade då. Men var hittade du då dessa utvalda?
    Det kom upp en kategori som hette så när man skrivit in koden
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-05-23 19:33:48 följande:
    pling...... adda mej på fb =P lr rättare sagt acceptera min vänförfrågan =P...
    Jag vill också veta
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-05-23 20:23:24 följande:
    Ska se om jag kan rota reda på några, jag köpte Liams förra sommaren.Sånna här är det
    Åh, ser fina ut. Hur är de i modellen? Behöver smala shorts
  • Busbellan

ängeln: vad fin Liam blev i sin nya frissa! Den tröjan han har på sig är såå fin, stod och kollade på den till August, men den fanns inte kvar i rätt storlek

Helle: Vilka snyggingar! I fina kläder, den randen har jag nästan missat, men den är ju superfin

Smilla: Svea ser lika nöjd ut som vanligt Superfin kombo!

• Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-05-23 20:40:12 följande:
    Hade visst inga bra bilder på shortsen men här ser man någorlunda iaf
    tack, ser ut att sitta jättebra ju
    Är de normala i storlek, eller stora som plastisock brukar vara?
  • Busbellan
    JsN skrev 2010-05-23 20:44:25 följande:
    Mycket mindre och smalare än vad plastiskock brukar vara. Pytte tappar leggings från plastiskock även med blöja, samma storlek på shortsen sitter bra utan blöja.
    Perfekt
    Ella kan inte ha leggingsen från plastisock, men då borde ju shortsen funka
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17