Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nån som har lust att hjälpa mig
    I mitt galleri i standardmappen ligger två bilder på August. Det är tänkt att bli ett kort till hans resurs när han slutar dagis, men vilket ska jag välja?

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Stora E o Lilla E skrev 2010-05-27 20:17:06 följande:
    Då har jag blivit övertygad färdigt över vilken storlek jag ska satsa på för att öka chansen att den passar nästa vår/sommar. Gillar velourklänningarna massor, och just den grön/gröna är en superfavorit här... Å med 40% rabatt blir ju priset helt ok också...
    Var shoppar du dem på rea?
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-05-27 20:36:24 följande:
    Helt underbara bilder!Jag hade valt den första.
    Tack, tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för dem, men FL är bra att ha ibland

Nu ska jag bara komma på nåt bra att ge till henne också, de har liksom fått en ganska personlig relation. Hon har börjat gråta ett flertal gånger den senaste tiden när vi pratat om att han ska sluta. Inte kul att hon blir ledsen, men underbart att hon bryr sig så mycket

Funderar på att köpa nån bärplanta eller nåt somhon kan plantera hemma. Ser inte så personligt ut, men hon kanske ändå kommer ihåg honom varje gång hon kan plocka lite jordgubbar t.ex
    eller nån kanske har nåt bra förslag
  • Busbellan
    Helle skrev 2010-05-27 20:41:25 följande:
    Jag håller också med. Ettan är jättefin. En fråga, vem ps:ar dina bilder? Har för mig att  jag sett någon fin på Ella också? God kväll Är helt slut. Det känns jag jag varit ensam med barnen i snart två veckor, jobbat två jobb och skjutsat och bakat till två dagisläger. Puh... hoppas på att pappan förstår att jag behöver vila lite när han väl kommer hem jet laggad.
    Det finns en tråd här på FL, ligger under foto där man kan lägga in bilder och hoppas på att nån vill göra nåt med dem
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-05-28 17:27:33 följande:
    Kom just på att A måste ha en rosagul katvigmössa nu när vi köpt den rosa lurven med gul kant. Nån som sett den nånstans? Gärna rea.
    Ja, den är ett måste till den lurven
  • Busbellan
    Smileycat skrev 2010-05-28 17:36:31 följande:
    Samma här Ronya stör mig på att jag inte har ngn som matchar storasysysters turkosa jacka men har inte köpt ny mössa då jag vill se de live först, men har typ bara rosa mössor till henne..Till den lila lurven med gröna kantband, är katvigs lila/gröna rand fint till? för i så fall har vi matchning redan hemma
    Nja, de två tycker jag nog inte går ihop så bra, är inte alls samma grön tyvärr.
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2010-05-28 17:57:56 följande:
    Den gröna i mössan och på lurven är inte exakt samma färg och vissa tycker de skär sig ihop, men jag tycker de är jättefina ihop. Båda mina tjejer har dom som matchning
    haha, ja där fick hon två olika svar
    Bäst att kolla själv alltså om man tcker dte passar eller inte
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17