Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Om nån som ska till OTT i Stockholm har lust att handla lite åt mig så skulle jag bli jätteglad

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Smileycat skrev 2010-05-30 21:12:49 följande:
    Jag ska till OTT på tisdag Usch, jag måste sortera ur kläder här då oxå.. Men vette fan vad som ska få ryka.. såå svårt det där!
    Du har inte lust att få lite mer pengar än dina egna att handla upp
  • Busbellan
    Mawe123 skrev 2010-05-31 20:09:13 följande:
    Vad heter den andra medicinen ni fått utskriven. Vi har fått tavegyl och en till mot myggbetts allergin, men har bara hämtat ut och använt tavegylen än. Vilken tycker du fungerar bäst?Jag brukar smörja in dem med alsolgel för att försöka torka ut dem också.Jag var nyss inne och nattade sonen som inte tål myggor och där var en envis mygga i hans rum..Men just nu är det, det lilla problemet.. storebror ramlade med cykeln igår och ligger nu på lassarettet med brusten mjälte
    Men oj då, hur är det med honom???
  • Busbellan

Ser att det finns fler här som reagerar kraftigt på myggbett.
    Ella får med hemska reaktioner, brukar bli svullnader på 3-5 cm i diameter, inte kul.

Det enda vi fått tips om att smörja med är xylocain, fungerar en liten stund i alla fall

• Busbellan
    LJ2 skrev 2010-05-31 20:29:52 följande:
    jag har ingen aning om bud.. ge ett.. kollat andra.. e från 150 går något högre.. ge ist *slipper jag säga:-P*
    Gahh, det är ju sååå svårt
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-05-31 21:42:54 följande:
    Hej hej!Vad shoppas idag?
    Jag shoppar ingenting just nu, men fick fina NS byxor med posten idag

och så hoppas jag mitt bud hittar nåt fint på OTT till mig imorgon
  • Busbellan
    Mawe123 skrev 2010-05-31 22:04:52 följande:
    Fina August i dinotröjan i BT
    Tack
  • Busbellan
    Smileycat skrev 2010-05-31 22:33:57 följande:
    Gaah, vad mkt ni skrivit idag tjejer, det märks att folk är tillbax från salgen svårare o läsa i kapp ju..Jag ska till OTT imorrn, men nu får man visst vänta ännu längre då de öppnar mkt senare! Hoppas på fiiiina saker, men svårt o veta hur mkt man ska ta ut bara!Får kanske göra som sist, plocka ihop allt jag tycker är fint, gå till kassan med det och sen gå och ta ut lite mer krångel men mkt smidigare åhh längtar!
    Jag ängtar med tills du ska dit
  • Busbellan
    Smileycat skrev 2010-05-31 22:38:31 följande:
    förstår det Men om du vill så kan du inboxa ditt nr, så kan jag skicka ett litet sms eller så när jag shoppat klart, så vet du vad jag hittat åt dig eller så
    Det gör jag gärna, kan nog inte vänta tills du rapporterar här
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-01 11:15:35 följande:
    Tillbaks efter läkarbesök. Vårdcentralen ville inte ta emot Svea utan skickade henne till akuten. Allergichock av myggbett blev domen. Så nu är hon ordninerad zyrtec. Stackarn ser inte klok ut.
    Men usch då
    Hoppas det hjälper fort nu då!

Än har vi knappt några myggor här så Ella har bara haft ett fåtal än
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17