• MiniM3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

movie skrev 2010-08-20 09:13:56 följande:
    En ot fråga men tror ni att en 2 åring är för liten för ett dockhus eller är mamma för "gammal"Drömmer
    www.kidelin.se/sv/artiklar/varumarken/kidkraf...
    Ett av dom dockhusen ska min dotter med få .. men vet inte vilket än .. hon är 2 år och 2 månader OskyldigAnnars kommer det ju ändå vara fint på plats? Flört
  • MiniM3
    SmillaMilla skrev 2010-08-21 17:56:30 följande:
    i bt :)
    Jag ser ingen bild :D
  • MiniM3
    SmillaMilla skrev 2010-08-21 19:32:01 följande:
    Ni andra med dagis/förskolebarn hur gör ni med märkningen av kläderna? Mina barn använder ju alla sina kläder äve på dagis. Men som molo kläder etc så vill man ju även sälja o då är det ju ingen höjdare att ha märkt kläderna.

Finns det någon märkning som man sedan kan ta bort?
    Jag märker inget alls.. och inget har kommit bort
  • MiniM3
    solouniko skrev 2010-08-21 21:43:16 följande:

OT jag vet Men ni som är experter på allt! Finns det svarta POP skaloveraller? Många på T ser ju svarta ut men är marinblåa, vilket jag verkligen inte vill ha! Hittade en på FB också men har inte fått något svar därifrån så jag vet inte om den är svart. Har fått ett sånt habegär efter en skaloverall, känns så praktiskt till förskolan i höst

vet inte om det funnits förut.. Men nu fanns det med foder till hösten, rosa och svart. som dom av misstag fick ut svenska webshoppen fast dom inte skulle då dom bara skulle säljas överallt annars utom här i sverige :(
  • MiniM3
    solouniko skrev 2010-08-21 21:51:04 följande:
    Med foder, hur funkar det? Kan man ta lös det? Jag vill ju som bara ha "skalet".. Väldigt inte med i POP branschen
    Ja man kan ha det som vanligt och med foder.. både och :)
  • MiniM3
    solouniko skrev 2010-08-21 21:54:00 följande:
    Ska kolla in den :) Men hade helst hoppats på att fynda en på T eller nått, men då finns det kanske inte svarta där då?
    Nej det finns inte på webben heller längre.. så om det inte funnits förut då..
  • MiniM3
    lillronya skrev 2010-08-21 22:08:43 följande:
    Är det jag som är knäpp eller? Jag kaninte komma in på mysgrodan alls nu.

Tänkte mejla igen om mina NS-grejor som fortfarande inte kommit.
    Beställde shorts och sommarklänning den 7 juli. Är faktiskt intresserad av dem längre. Men vill gärna ha mina pengar...
    jag kommer inte heller in .. har dom lagt ner helt?
    segt med pengarna :( 
  • MiniM3
    Tjejen79 skrev 2010-08-21 23:54:54 följande:

Ni som är proffs på Molo kanske vet om den lila färgen på Polaris overallen är samma i år som förra året?

Nej det kan jag aldrig tro att dom har samma i två år i rad.. har dock inte sett förra årets irl .. endast detta årets :)
  • MiniM3
    h80 skrev 2010-08-22 12:25:01 följande:
    nån som kommer ihåg vad lurvjackorna kostar på salg?
    du har fått svar på fb ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17