• MiniM3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-09-01 14:06:50 följande:
    Ojdå! Varför blir det så? Borde det inte vara reklamation på det?
    ängeln83 skrev 2010-09-01 14:04:10 följande:
    Ha ha, samma sak här, han har med den öööööverallt Antar att det är jag som är lite anti, o dessutom har min krånglat så mycket så jag dissar den sten hårt just nu, men det är bara jag som har otur med mina saker, som vanligt
    Helt galet! Mobilen är med överallt-till och med på toa
    Ja du ingen aning.. Verkar vara rätt många som har problem med det... Stått om det på aftonbladet med ..
    Får ta tag i det när jag kommer hem .. 
  • MiniM3
    Lejån skrev 2010-09-22 19:29:22 följande:
    Nja, köpt på Tradera... Och har sedan tidigare en i samma färg. Eller ska vi säga, som borde vara samma färg. 

Men det var ju bara det "lilla" problemet. *suck*
    Det är inte olika färg på kantbanden med då? :)
    Jag har aldrig sett att lurvar är olika färg på :) 
  • MiniM3

Åh en småfolks poncho .. Im in love :)
     Undra vad en sån kan hamna på i pris? säkert massor :P

• MiniM3
    Buttelina skrev 2010-09-26 12:54:12 följande:

busbellan: är det årets du har? för då måste dom gjort dom mindre i strl. förra årets 3-5 år sitter så här på bella som är 5 år, den hade varit på took för stor på en 2åring bra att veta för jag är sugen på en lila
    Jag köpte en 3-5 år igår .. från denna höstens.. men dock inte testat den än ..
    A är 2 år och 3 månader snart ..
    Men dom ser små ut 
  • MiniM3

Grattis Malou till overallen från babyshop :)

• MiniM3
    anette 81 skrev 2010-10-03 10:10:09 följande:
    var bor du då?
    jag bor utanför Gävle så det är någon minus på morgonen
    Jag kommer utanför gävle och ska dit snart då tar jag kavat skorna som är lite fodrade..
    För det har ju varit ganska kallt .. Men nu vet ju inte jag vad du menar utanför gävle :D 
  • MiniM3

Jag har rådjurs muddisarna och tvättat kanske 5 gånger och dom ser fortfarande precis likadana ut?

• MiniM3
    Lantani skrev 2010-10-06 15:40:43 följande:
    Idag fick jag hem finfina regnbågsoverallen. 800 kr + frakt för en ny, hade nog tur att den låg kvar efter 2 dagar på blocket Tror ni den funkar till årsskiftet, har en annan overall som förmodligen passar tills dess? Bild i bildtråden!
    Jag tror att den kommer vara alldelles för stor .. Men billig och fin var den på han :)
  • MiniM3
    lillronya skrev 2010-10-09 19:56:48 följande:
    Kära allvetare!
    HUR byter jag lösenord på MSN?
    Jag skickar konstiga länkar till mina vänner....
    Då har du nog fått virus i datorn :(
  • MiniM3
    stjärna4 skrev 2010-10-14 13:28:11 följande:
    Måste bara fråga!Vann en auktion på tradera med avslut den 4/10.Betalade in på morgonen den 5/10 men har fortfarande inte fått varan ännu!Hur länge ska man vänta innan man gör något och hur går jag då tilllväga?Skickade mail till henne igår men ännu har hon inte svarat!
    Svarat i din gb :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17