• MiniM3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-08-15 18:35:30 följande:
    I natt väll!? Vi pratade om de hos Ronya idag ju... Dom sa nu i natt...
    Nej det går ut inatt.. Fast du kanske redan fått svar :D Man kan göra det på första sidan innan man loggat in
  • MiniM3
    SmillaMilla skrev 2010-08-16 19:56:17 följande:
    Äntligen! Kvällens me&i party är slut. Blev en hel del shoppat och 19 (+massa barn) gäster hade jag, så fullt hus.
    Oj det var en hel del folk då :D
  • MiniM3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-16 19:31:40 följande:
    Låååvar att äta för dig med   *mums*

Vi får åka in o babyshoppa och vrääääka i oss sushi nån dag sen va Drömmer

Arnold och Plupp ÄLSKAR sushi
    Sushi är den bästa maten som finns.. LÖÖVE sushi Hjärta
  • MiniM3
    Greksmurfen skrev 2010-08-16 20:39:34 följande:
    minm3... inboxar på fb eftersom ja inte verkar se dej online som vanligt;)...
    Men jag är online :D
  • MiniM3
    Zvartaliljan skrev 2010-08-17 08:40:12 följande:
    "godmorgon"

Sitter här o vet inte vart jag ska ta vägen...min morbro reste till änglarna inatt Gråter

Detta jävla cancermonster....jag är så arg...han skulle ju få sitt första barnbarn nu när som helst.
    Nej tårarna har ingen ände idag....
    Oh jag beklagar :(

Här har en gammal kompis mamma som endast blev 42 år rest till änglarna för några nätter sedan..
    Lämnade två barn efter sig.. även det cancer :/ 
  • MiniM3

JAG VARNAR ATT KÖPA REGNBÅGSOVERALLER FRÅN HON SOM SÄLJER NYA I STRL 92 OCH 98 FRÄMST PÅ TRADERA!! JAG HAR MAILAT HENNE OCH FRÅGAT VAR HON FÅR ALLA IFRÅN SÅ HÄR SVARA HON 

Hejsan Malin!

Jag köper in från min leverantör i Tyskland och säljer på Tradera (Lite skattefiffel du vet... hoppas du inte tar illa vid ;) )

Mvh,

Sofia

• MiniM3
    Plly skrev 2010-08-17 18:04:19 följande:
    Hej!
    Jag har följt tråden ett bra tag för jag älskar Molo, handlar en hel del på både tradera, både nytt och beganat till vår blivande bebis, men har inte skrivit något än....
    Undrar då varför du varnar för säljarens kläder, tror du dom är kopior eller nåt sånt?
    (obs, jag har inte handlat från henne vad jag vet!)
    mvh P
    Ja du ingen aning om dom är äkta eller ej ..
    Men hon sålde sånna för en vecka sen med.. så hon har väldigt många i omlopp i precis samma storlek..
    Och hur många seriösa svarar med att dom håller på med skattefiffel? 
  • MiniM3
    Zvartaliljan skrev 2010-08-17 19:42:15 följande:
    Sitter o försöker skingra tankarna med lite shopping...tips på fina höstkängor och vinterstövlar? Vill helst ha mörkila, knallcerise och/eller röda

Upptäckte att Maias fot växt något enormt över sommaren...så hon kan absolut inte ha sina skor mer. Inga av dom! Om jag mätte rätt så har hennes fot växt 1,5cm på bara några månader.
    Jag är med på sko jakt.. men har ingen aning vad man ska köpa.. A´s fot har med växt 1 cm nu och hon kan inte ha några skor alls här hemma :/
  • MiniM3
    movie skrev 2010-08-18 15:17:19 följande:
    Såg att hon det skrevs om igår med billiga molo overaller är inte kvar på tradera, auktionerna är avstängda.
    Ja jag har med sett det idag ..
    Så det måste varit fuffens med hennes auktioner 
  • MiniM3
    Greksmurfen skrev 2010-08-19 16:24:03 följande:
    om den verkar skabbig så kan lika gärna lägga till 90kr å få en bra och likadan vi har till maxen.

åhh vill med åka å shoppa=P
    Hur mycket ska du ha för frakten ? :) du ser ju pengarna direkt om jag för över :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17