• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Stormis
    Busbellan skrev 2011-01-13 22:01:09 följande:
    Tack för gårdagens mått Hjärta

Och jag instämmer i underbara Bubbelgum. Min lokala butik har ETT ex kvar av den overallen i precis rätt stl till nästa vinter. De rear den på 30 %, men när det gäller till nästa vinter vill jag ha iaf 40 %. Förra året reade de dem till 50 % så det är sååå retligt. De säger att de inte ska sänka den mer utan spara till i höst. Då kommer den på ord igen... Kräks
    Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Ocikatten
    Zvartaliljan skrev 2011-01-13 21:47:37 följande:
    Beror förstås på vilket märke du köpt men Maia hade 104 i Molo förra året, 98 i miniature och hummel, hon var runt metern mitt i vintern, 104cm på sin 4-årskontroll sen i maj och senast jag mätte var hon 108cm i december, men tror hon vuxit lite till nu så gissar på 110. Hon har iaf haft 116 i molo-overall, jacka och termobyxor ända sen i oktober...110 hade visserligen funkat, men blivit för litet redan nu.
    Marcus är 106 cm nu och jag har köpt 122 i Molo till nästa vinter - då håller vi tummarna för att det passar!
  • Ocikatten

Tackar för tipset idag Lalalong - det blev ett besök på IllerHiller!
    Köpte Molos gröna jacka och svarta termobyxor, Molo långärmad med bliskroten till lillebror, Småfolk kortärmad med grävmaskiner till storebror och en väpnarluva i regnbåge. Allt till 50% - me like!

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-13 22:08:57 följande:
    SÅÅÅ snyggt!

Kom på idag att vi har en regnbågsjacka hängande oanvänd i ett skåp här. Har ju inte saknat den alls utan vi använder den röda jackan till regnbågsbyxorna
    Undra om man inte ska strunta i att använda den nu så får man kanske bra betalt för den till hösten istället
    Tack! Ja jag är löjligt nöjd!

Spara jackan då, om ni använt den än. Jag tycker det blir för mycket med regnbåge i både jacka och byxa med.
    Jag köpte ju det också, men de ska ha var sin del av det setet.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2011-01-13 22:24:46 följande:
    Köpte Molos gröna jacka och svarta termobyxor, Molo långärmad med bliskroten till lillebror, Småfolk kortärmad med grävmaskiner till storebror och en väpnarluva i regnbåge. Allt till 50% - me like!
    åhh kul <3 var väpnarluvorna med nedsatta nu :-0
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Lalalong
    Ocikatten skrev 2011-01-13 22:24:46 följande:
    Najs!!
    Buttelina skrev 2011-01-13 22:33:49 följande:
     Det glömde jag nog informera om ja... 
    Alla rånarluvor var det 50% på!  
    Klara 060504, Alva 100117
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-13 22:33:22 följande:
    Tack! Ja jag är löjligt nöjd!

Spara jackan då, om ni använt den än. Jag tycker det blir för mycket med regnbåge i både jacka och byxa med.
    Jag köpte ju det också, men de ska ha var sin del av det setet.
    Ja, håller på den och säljer den till hösten för den lär inte passa, den är i 104. Den röda hoppas jag funkar nästa år också, den är i 110

Förresten, visste du att funky baby ligger i Markaryd? Hade jag ingen koll på förren de skrev om hennes butik i lokaltidningen, eller timsfors kanske det var närmare bestämt
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Buttelina
    Lalalong skrev 2011-01-13 22:38:06 följande:
    Najs!!
    Buttelina skrev 2011-01-13 22:33:49 följande:
     Det glömde jag nog informera om ja... 
    Alla rånarluvor var det 50% på!  
    det var det inte när jag var där i måndags Obestämd surt
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-13 22:38:14 följande:
    Ja, håller på den och säljer den till hösten för den lär inte passa, den är i 104. Den röda hoppas jag funkar nästa år också, den är i 110

Förresten, visste du att funky baby ligger i Markaryd? Hade jag ingen koll på förren de skrev om hennes butik i lokaltidningen, eller timsfors kanske det var närmare bestämt
    JA gör det!
    Nä 104 lär vara för litet då. Det har vi nu.

VA?! Gör det?
    Men jösses! När ska vi ses där?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-13 22:42:01 följande:
    JA gör det!
    Nä 104 lär vara för litet då. Det har vi nu.

VA?! Gör det?
    Men jösses! När ska vi ses där?
    Precis min tanke
    Måste leta upp den där tidningsartikeln och se om det stor nåt om hur hon hade det öppet. Som jag förstod det så hade hon butiken hemma.
    Köpte tydligen webbutiken -09 eller nåt sånt
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17