• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Saraia
    ChokladMoshin skrev 2011-01-13 23:57:50 följande:
    Näe, gonatt på er. Lovade mig själv att sova innan 00 eftersom Mini gör det.
    Senaste 2 veckorna har hon ju social tid 19-02......inte mycket sömn här inte, men ikväll så
    gonatt! hoppas mini sover till morgonen! måste oxå lägga mig, lillan har sovit i ett par timmar, vaknar nog vid 3-4...
    Tre flickor f.-04 -06 o -10
  • Mawe123

Godmorgon! Här vaknade lillebror 03.00 och var lite hungrig och ville leka. Kom hem från Koh Lanta igår, så antar att vi kommer att märka av tidskillnaden nu några dagar..

Shoppade lite från julkalendrarna när vi var där nere och fick en chock nu när jag kom hem, oooooooooj så många paket som väntade Förvånad.

Katvig stövlar
    katvig velour
    katvig cardigan
    katvig halskrage o mössa
    molo fotbollströja
    molo rånis
    2 x mololeggings
    2 x småfolk tröja
    småfolk byxa
    jujube väska
    kik kid solhatt

som en liten julafton jue Solig

William 000213, Lowe 070712
  • Busbellan
    Saraia skrev 2011-01-13 23:26:46 följande:
    e det finare IRL printet? tröjan ser ju rätt dassig ut i färgerna på den bilden på babyshop. tänkte ev köpa t systersonen
    Jag tycker printet är jättefint, fast jag gillade det visserligen på bild också
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Aprikos skrev 2011-01-13 23:25:43 följande:
    bara att hoppas på det bästa nu då! Vilken storlek tog du? För när jag skulle gå in och kolla om jag inte hade sett fel på priset (haha) efter att jag betalat, var alla i min storlek slut. jag hoppas jag kenp den sista 92:an, eller iallafall att jag fick en :)
    Jag tog 128, hade väl helst tagit 122, men 128 går det också
    Det är den enda storleken som fortfarande finns kvar så om man nu får den till det priset så lär jag nog ha tagit en
  • Duntoffla
    Mawe123 skrev 2011-01-14 07:56:23 följande:
    Godmorgon! Här vaknade lillebror 03.00 och var lite hungrig och ville leka. Kom hem från Koh Lanta igår, så antar att vi kommer att märka av tidskillnaden nu några dagar..

Shoppade lite från julkalendrarna när vi var där nere och fick en chock nu när jag kom hem, oooooooooj så många paket som väntade Förvånad.

Katvig stövlar
    katvig velour
    katvig cardigan
    katvig halskrage o mössa
    molo fotbollströja
    molo rånis
    2 x mololeggings
    2 x småfolk tröja
    småfolk byxa
    jujube väska
    kik kid solhatt

som en liten julafton jue Solig
    Skönt med lite värme och sol va?

Najs liten shopping!
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-14 08:12:32 följande:
    Jag tog 128, hade väl helst tagit 122, men 128 går det också
    Det är den enda storleken som fortfarande finns kvar så om man nu får den till det priset så lär jag nog ha tagit en
    Kunde inte heller hålla mej, tog också 128 får se om den passar på S (om man nu får den till det priset)
    Skulle egentligen haft en till L för den jag köpte till han fick jag skicka tillbaka för det var en tråd insydd i den gula randen och så hade de ingen mer i den shoppen Rynkar på näsan
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2011-01-14 08:22:33 följande:
    Kunde inte heller hålla mej, tog också 128 får se om den passar på S (om man nu får den till det priset)
    Skulle egentligen haft en till L för den jag köpte till han fick jag skicka tillbaka för det var en tråd insydd i den gula randen och så hade de ingen mer i den shoppen Rynkar på näsan
    Hur stor är S?
    Jag tror nog 128 funkar till A, han måste ha växt mycket den senaste tiden.
    Har ju precis lagt undan 116, och köpt 122 i de nya. Idag tar jag på bondgårdströjan i 122 och den sitter verkligen ganska precis.
    Hmm, antingen är tröjorna mindre nu, eller har han växt
  • rosenkind

Hej på er! Ni som är experter, vad har ni att säga om den här mössan?

Tänkte köpa den till lillebror (som ff bor i magen) till nästa vinter. Plus grön overall

Men kan en 9-12 månaders kille ha storlek 1-2 år? Är de stora/små?
    Och hur är passformen, är det bra mössor eller bara snygga?

Tacksam för alla kommentarer
    ** carpe diem **
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-14 08:25:21 följande:
    Hur stor är S?
    Jag tror nog 128 funkar till A, han måste ha växt mycket den senaste tiden.
    Har ju precis lagt undan 116, och köpt 122 i de nya. Idag tar jag på bondgårdströjan i 122 och den sitter verkligen ganska precis.
    Hmm, antingen är tröjorna mindre nu, eller har han växt
    Han är ju 126 så den sitter nog precis på han skulle jag tro, men går ju annars alltid att spara till L
    Tycker att det skiljer i stl. på tröjorna beroende vad det är för ärmar, det är inget du har märkt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17