• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2011-01-14 08:29:41 följande:
    Han är ju 126 så den sitter nog precis på han skulle jag tro, men går ju annars alltid att spara till L
    Tycker att det skiljer i stl. på tröjorna beroende vad det är för ärmar, det är inget du har märkt?
    Jo, det tycker jag också det gör. varierar i storlek beroende på om det är enfärgade ärmar, ärmar med ränder/stars eller om det är helprint
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-14 08:31:03 följande:
    Jo, det tycker jag också det gör. varierar i storlek beroende på om det är enfärgade ärmar, ärmar med ränder/stars eller om det är helprint
    väldigt konstigt, enfärgade ärmar tycker jag är normala i stl och sedan har vi en med smala ränder den är jättestor
  • Mawe123
    Duntoffla skrev 2011-01-14 08:13:28 följande:
    Skönt med lite värme och sol va?

Najs liten shopping!
    Underbart med sol och värme, ingen matlagning, ingen städning, ingen tvätt.
    En varm skön månad, utan måsten, med familjen, något alla är värda!!

Jepp, underbara kläder, men lyckades inte knöka in dem i garderoben, så måste resa ut lite nu,
    har bara såå himla svårt att skiljas från kläderna - hittade en stackars Lindex tröja, så den fick flytta på sig direkt, men mina danska godingar de vill jag ju behålla. Tungan ute
    William 000213, Lowe 070712
  • ChokladMoshin
    Saraia skrev 2011-01-14 00:01:08 följande:
    gonatt! hoppas mini sover till morgonen! måste oxå lägga mig, lillan har sovit i ett par timmar, vaknar nog vid 3-4...
    Ja, när hon väl sover sover hon bra.
    Hon somnade för natten 18.30 egentligen och vaknade 22, 02 & 07 för mat så jag är helnöjd

Hoppas du med fick lite sömn.

Gomorron förresten allihopa!
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • Mamma till Simon
    ChokladMoshin skrev 2011-01-14 08:47:33 följande:
    Ja, när hon väl sover sover hon bra.
    Hon somnade för natten 18.30 egentligen och vaknade 22, 02 & 07 för mat så jag är helnöjd

Hoppas du med fick lite sömn.

Gomorron förresten allihopa!
    Gomorron Glad
  • ChokladMoshin
    Mamma till Simon skrev 2011-01-14 08:48:25 följande:
    Gomorron Glad

Ska nog gå igenom alla mina paket från igår och fota lite.
    Maken kom ju även hem med ett gigantiskt paket från Hm Har aldrig hänt att han webshopat själv, men han satt med barnen så dom fick välja så det kommer verkligen bli spännande......Obestämd Misstänker det kommer vara en hel del plagg med den där berömda kissekatten....
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • Mamma till Simon
    ChokladMoshin skrev 2011-01-14 08:58:55 följande:

Ska nog gå igenom alla mina paket från igår och fota lite.
    Maken kom ju även hem med ett gigantiskt paket från Hm Har aldrig hänt att han webshopat själv, men han satt med barnen så dom fick välja så det kommer verkligen bli spännande......Obestämd Misstänker det kommer vara en hel del plagg med den där berömda kissekatten....
    Kräks stackars dej, men kul för barnen Flört 
  • Zvartaliljan
    rosenkind skrev 2011-01-14 08:26:16 följande:

Hej på er! Ni som är experter, vad har ni att säga om den här mössan?

Tänkte köpa den till lillebror (som ff bor i magen) till nästa vinter. Plus grön overall

Men kan en 9-12 månaders kille ha storlek 1-2 år? Är de stora/små?
    Och hur är passformen, är det bra mössor eller bara snygga?

Tacksam för alla kommentarer
    Min son fyllder 1 nu i december och den mössa istrl.1-2år har storasyster på 4½ fått ta över...hon har litet huvud, som en normal 2-årin ungefär. Lillebror har också rätt normalstort huvud för sin ålder men den mössan är gigantisk på honom...så nej, skulle inte rekommendera att du köper den storleken till din lille till nästa vinter...
  • rosenkind
    Zvartaliljan skrev 2011-01-14 09:04:27 följande:
    Min son fyllder 1 nu i december och den mössa istrl.1-2år har storasyster på 4½ fått ta över...hon har litet huvud, som en normal 2-årin ungefär. Lillebror har också rätt normalstort huvud för sin ålder men den mössan är gigantisk på honom...så nej, skulle inte rekommendera att du köper den storleken till din lille till nästa vinter...
    Ok...skumt. Men jag har en tjej som kommer vara i din ålder också, så någon av dem kanske kan ha den
    Tack!
    ** carpe diem **
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17