• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-01-16 20:19:11 följande:
    Hihi påtal om sexuella aktivitet i graviditetens slutskede så måste jag berätta vad en kompis sa (han är ofta ganska torr... han skämtar på ett sätt som bara han tycker är roligt. Men detta kan jag skratta åt än idag). 

Jag var väl typ halvvägs i graviditeten och han skulle ge Mattias lite goda råd för att hålla igång det i sänghalmen. Så han sa att nu när magen börjar vara lite i vägen är det rätt bra att köra doggy-style. "Och sen när den är alldeles för stor och tung så hon inte orkar stå på alla 4 så får du köra "vargen"". Vi hade lixom aldrig hört talas om vargen och undrade vad det var för nåt. Hans svar: "Det är när du hänger utanför och ylar".  

Hihihi, jag har kanske kass humor jag med. Men jag tycker faktiskt det är jävligt roligt

Bubblan: Hoppas så att du snart får träffa din bebis!!! Kram  
    Hahahah jätteroligt
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • h80

vet nån om den fina modellen på tröjor finns kvar på rean någonstans? 98-110

• Busbellan
    h80 skrev 2011-01-16 20:15:35 följande:
    Ånej, vi har ju bara girly rainbow också.......då kommer ju gemstones att vara förliten Rynkar på näsan
    kan fixa en jämförelsebild på girly rainbow och gemstones om du vill
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2011-01-16 18:55:49 följande:
    Hon är 76 cm kort..kanske ska testa då..
    solouniko skrev 2011-01-16 18:51:20 följande:
    Ja det tror jag absolut att hon kan, redan nu kanske? Hur lång är hon? FINASTE modellen på tröjor
    Men vad bra- NU ska jag beställa

Tack flickor
    Är det samma modell som ranya london så borde hon kunna ha den. Jag har den i stl 92 till Leia, sitter jättebra redan, Iofs så är hon 80 lång nu men ändå.
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • h80
    Busbellan skrev 2011-01-16 20:45:26 följande:
    kan fixa en jämförelsebild på girly rainbow och gemstones om du vill
    ja gärna :)
  • Lalalong
    lillronya skrev 2011-01-16 20:39:26 följande:
    Hahahah jätteroligt
    Haha, gött! Då är det i alla fall inte bara jag som tycker det
    Klara 060504, Alva 100117
  • Busbellan

Skiljer ju inte enormt mycket, men lite på bredden och lite i ärmlängden. Eftersom den är smalare på bredden så känns ju ärmlängden ännu kortare än vad den är

Mamma till Nora, August och Ella
  • Flock
    Lalalong skrev 2011-01-16 20:19:11 följande:
    Hihi påtal om sexuella aktivitet i graviditetens slutskede så måste jag berätta vad en kompis sa (han är ofta ganska torr... han skämtar på ett sätt som bara han tycker är roligt. Men detta kan jag skratta åt än idag). 

Jag var väl typ halvvägs i graviditeten och han skulle ge Mattias lite goda råd för att hålla igång det i sänghalmen. Så han sa att nu när magen börjar vara lite i vägen är det rätt bra att köra doggy-style. "Och sen när den är alldeles för stor och tung så hon inte orkar stå på alla 4 så får du köra "vargen"". Vi hade lixom aldrig hört talas om vargen och undrade vad det var för nåt. Hans svar: "Det är när du hänger utanför och ylar".  

Hihihi, jag har kanske kass humor jag med. Men jag tycker faktiskt det är jävligt roligt

Bubblan: Hoppas så att du snart får träffa din bebis!!! Kram  
    Fnissar högt för mig själv! Jätterolig!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Pepper79

God Kväll!

Har suttit och laddat ProListern så nu är det 33 auktioner på väg ut. Slängde ut 12 igår också. Hoppas T går bra nu bara.

Shoppas det något?

Bubblan: Hoppas bebis tittar ut inom en snar framtid nu.

Solouniko: Finns ett sländlinne här i stl 92 om du fortfarande är intresserad?

(¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Elliott 101015 ღ ¸.?°´¯)
  • h80
    Busbellan skrev 2011-01-16 21:00:42 följande:
    Skiljer ju inte enormt mycket, men lite på bredden och lite i ärmlängden. Eftersom den är smalare på bredden så känns ju ärmlängden ännu kortare än vad den är

ja, det var ju inte så farligt. TACK!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17