• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2011-01-16 19:56:26 följande:
    shit pommes jag la ut 6 grejer på fb och på 10 min var 5 av dom sålda och min plånbok kändes genast lite tjockare efter gårdagens shopping
    *wow* ska lägga ut de sista pyttesakerna i veckan. Då är jag av med det mesta i 68 och mindre..
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 19:47:59 följande:
    Ja hoooooppas!!!

Å kanske gubben får missa lite lite av fotbollen åxå på köpet {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hoppas han missar större delen
    Busbellan skrev 2011-01-16 19:52:06 följande:
    Kossetröjan vet jag inget om tyvärr, har ingen av det nya i den modellen
    Chansar nog på en 98, de kortärmade var ju lika små som höstens så det är säkert samma!
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-16 19:53:16 följande:
    Bubblan: Åhh, nu måste ju Plupp vara på G, Arnolda håller alla sina fingrar för det!
    Grattis till Arnolda Baby
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Buttelina
    Flock skrev 2011-01-16 19:46:06 följande:
    Du är för rolig! Backa till.. ASG!

Hej förresten!

Hann att vara först på att boka väpnarluvan på Fb som Spillevinken la ut *glad* Väldigt sällan jag hinner vara först...

såg att du var först! kul och vilket pangpris med gratis frakt dessutom
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Flock skrev 2011-01-16 19:59:15 följande:
    Vad kul!
    Sitter här och funderar om man vågar lägga ut linnen på T än..
    hmm ja med höga utrop vågar du.. men lägg dom på fb först ju!! sålt några st där redan till bra priser som jag var nöjd med!!
    Kristyr skrev 2011-01-16 20:00:34 följande:
    *wow* ska lägga ut de sista pyttesakerna i veckan. Då är jag av med det mesta i 68 och mindre..

åh men där är ju några st som har pyttisar nu ju så det går nog bra

nu ska jag försöka lägga barnen <3

Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • OsynligtSmåkryp

Solouniko: Tack!

Flock: Ja, det blev en liten tjej den 10:e.

• Mamma till Simon
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-16 20:11:03 följande:
    Solouniko: Tack!

Flock: Ja, det blev en liten tjej den 10:e.
    Grattis!!!
  • h80
    solouniko skrev 2011-01-16 19:15:11 följande:
    Är den? Då måste jag ju absolut ta 98 på de andra. Vi har ju bara girly rainbow i 92, sen har jag en miau påväg hem i 98 som jag trodde skulle bli stor men då passar den ju kanske redan. Måste ta 98 på kossetröjan också då. Någon som vet förresten om vårens är lika små? Såg den bronx också på LLM, vill haaa!
    Ånej, vi har ju bara girly rainbow också.......då kommer ju gemstones att vara förliten Rynkar på näsan
  • solouniko
    h80 skrev 2011-01-16 20:15:35 följande:
    Ånej, vi har ju bara girly rainbow också.......då kommer ju gemstones att vara förliten Rynkar på näsan
    YES! Haha nä förlåt Men det är ju inte säkert, kanske bara skiljer lite? Prova och se!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Lalalong

Hihi påtal om sexuella aktivitet i graviditetens slutskede så måste jag berätta vad en kompis sa (han är ofta ganska torr... han skämtar på ett sätt som bara han tycker är roligt. Men detta kan jag skratta åt än idag). 

Jag var väl typ halvvägs i graviditeten och han skulle ge Mattias lite goda råd för att hålla igång det i sänghalmen. Så han sa att nu när magen börjar vara lite i vägen är det rätt bra att köra doggy-style. "Och sen när den är alldeles för stor och tung så hon inte orkar stå på alla 4 så får du köra "vargen"". Vi hade lixom aldrig hört talas om vargen och undrade vad det var för nåt. Hans svar: "Det är när du hänger utanför och ylar".  

Hihihi, jag har kanske kass humor jag med. Men jag tycker faktiskt det är jävligt roligt

Bubblan: Hoppas så att du snart får träffa din bebis!!! Kram  

Klara 060504, Alva 100117
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17