• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Vikctoria
    h80 skrev 2011-01-17 10:31:34 följande:
    storlek?
    Jackan är 92. Använd 2 ggr, under några få timmar - absolut nyskick! Syns inte någonstans att den är använd och den är aldrig tvättad. 

Skorna är stl. 25 - sneekers i jättefint skick, ballerinorna något mer slitna, men fortfarande fina.

Hojta om du vill se bilder!
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-01-17 11:33:43 följande:
    ja jag hoppas på  lindex på ljuslila leggings eller nått sånt att ha till klänningen!
    Ja, tänk om det kommer samma färg som JR. De var så himla fina. Annars får man väl köpa och kapa

• solouniko
    Dolphin skrev 2011-01-17 07:27:36 följande:
    Hur är Molos softshelljacka? Är den varmare än tex Pops skaljacka? Vet att den inte har samma vattentäthet men det är inte det jag är ute efter utan om den går att använda precis som en skaljacka. Alltså både nu vid övergången till vår och sen på kalla sommardagar?
    Vi har både pops skaljacka och molos softshell och använder de samma årstid och jag tycker absolut att de har samma fuktioner förutom vattentätheten då, men i övrigt. Molos jackor är ju lite roligare och snyggare tycker jag så jag föredrar den och skalbyxor och sen pops skaloverall tex på dagis eller om det regnar ute
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Aprikos

Nu har jag fått min safaritröja från Babyshop, och ÅÅÅÅ vad den är fin! Men... väldigt smal. Storlek 92 sitter snortajt, det gör inte dom andra 92:orna från Molo som vi har här hemma. Och eftersom den är slut på Babyshop kan jag ju inte byta storlek heller. Då är det tur att man har en liten också som kan växa i den såsmåningom :)

Är det bara min tröja som är så smal, eller har ni andra också upplevt den som liten?

• Pepper79

Solouniko: Såg du mitt inlägg igår om sländlinnet?

(¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Elliott 101015 ღ ¸.?°´¯)
  • Smultronhjärta

Hoppsan- nu blev det ett köp-nu

Har igår inventerat i vårt lurvlager..konstaterade att vi saknade ett par hallon/gula lurvbyxor och idag så låg de där och roooopade högt mitt namnDrömmer

Fast ni som har använt dessa byxor förut..blir det av att man använder jacka+byxa framför overall? Lova har nu ett set med lila/grönt, ett hallon/gult och så hade hon visst en turkos/rosa overall..tur kanske iom att party pink i 92 är galet stor! Åh det går ruggigt dååligt att motivera den där fruityoverallen som jag känner att vi "behöver"Cool

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-17 13:03:35 följande:
    Hoppsan- nu blev det ett köp-nu

Har igår inventerat i vårt lurvlager..konstaterade att vi saknade ett par hallon/gula lurvbyxor och idag så låg de där och roooopade högt mitt namnDrömmer

Fast ni som har använt dessa byxor förut..blir det av att man använder jacka+byxa framför overall? Lova har nu ett set med lila/grönt, ett hallon/gult och så hade hon visst en turkos/rosa overall..tur kanske iom att party pink i 92 är galet stor! Åh det går ruggigt dååligt att motivera den där fruityoverallen som jag känner att vi "behöver"Cool
    *ASG* Tror du verkligen att Lova har lurvar så hon klarar sig?
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-17 13:10:06 följande:
    *ASG* Tror du verkligen att Lova har lurvar så hon klarar sig?
    Vete katten men jag måste ju motivera ett overallköp med något*sugen ju*
    Kanske om man inte använder set så mkt...eller om jag kanske egentligen inte gillar den turkosa..eller om vi behöver ha två overaller om den ena ska tvättas..
    Jag inser faktiskt själv att mina motiveringar är skitdåliga
    Nä nu kom jag på det! Lova är en råååsa tjej och vi har ingen overall att använda nu som är rååsa (iom att party pink är för stor)
    Se där...fixat! Ska bara hitta ff först som för att motivera lite extra
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Just ja...någon som har köpt vårens lurvar och kan säga hur de är i storlekarna? Antar att de även denna säsong är småDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17