• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • h80
    Vikctoria skrev 2011-01-17 10:24:29 följande:

Jag tänkte lägga ut Mollys Prästskage-sneekers och jacka från förra året. Någon som kommer ihåg vad det var för nypris på dem?

Om ni också kommer ihåg nypriset på Pärlplatte-skorna, så får ni gärna säga det också..

storlek?
  • xmari

Yeay! Mina tradera auktioner är snart uppe i 2000 kr!! Men så har jag 52 annonser ute också iofs... Förvånad Det bästa av allt är att de första inte slutar förens imorgon kväll! 

Men iallafall! Shoppa?

Idag har lillskruttan penseérna från Molo på sig, hon passar verkligen i lila... Kanske lite mer penseé...  

• Saraia
    Vikctoria skrev 2011-01-17 10:24:29 följande:

Jag tänkte lägga ut Mollys Prästskage-sneekers och jacka från förra året. Någon som kommer ihåg vad det var för nypris på dem?

Om ni också kommer ihåg nypriset på Pärlplatte-skorna, så får ni gärna säga det också..

jackan kostade 699kr fr stl 92 tror jag
    Tre flickor f.-04 -06 o -10
  • Duntoffla

God middag!

Äntligen (får man säga så? ) så är vi tillbaka med rutiner igen och Noel på dagis. Tror vi alla var rätt less på varann efter en månad konstant tillsammans.

Från vilken storlek gör Molo leggings? Jag har ju ett par hemma i storlek 68 men jag har inte sett ex Colobri i mindre storlekar...

• Saraia
    Duntoffla skrev 2011-01-17 10:58:01 följande:
    God middag!

Äntligen (får man säga så? ) så är vi tillbaka med rutiner igen och Noel på dagis. Tror vi alla var rätt less på varann efter en månad konstant tillsammans.

Från vilken storlek gör Molo leggings? Jag har ju ett par hemma i storlek 68 men jag har inte sett ex Colobri i mindre storlekar...

fr stl 92 är det väl
  • Duntoffla
    Saraia skrev 2011-01-17 11:04:39 följande:
    fr stl 92 är det väl
    Är det något nytt då? Skrev iofs fel men jag har 74 hemma i Winterblossom eller vad det heter?
    Ah, synd i alla fall att inte Colobri finns i mindre. Eller regnbågen. Tänkte köpa en colibriklänning och ville ha leggings till. Nåja, det får bli strumpyxor till då 
  • Saraia
    Duntoffla skrev 2011-01-17 11:06:33 följande:
    Är det något nytt då? Skrev iofs fel men jag har 74 hemma i Winterblossom eller vad det heter?
    Ah, synd i alla fall att inte Colobri finns i mindre. Eller regnbågen. Tänkte köpa en colibriklänning och ville ha leggings till. Nåja, det får bli strumpyxor till då 
    fast de kanske gör typ en babyvariant av leggings i en del print, för på oki-doki.se har jag köpt de randiga rosa-vita byxorna som e typ som leggings (inga muddar i alla fall) t min lilla för att ha t colibriklänningen
  • Duntoffla
    Saraia skrev 2011-01-17 11:11:44 följande:
    fast de kanske gör typ en babyvariant av leggings i en del print, för på oki-doki.se har jag köpt de randiga rosa-vita byxorna som e typ som leggings (inga muddar i alla fall) t min lilla för att ha t colibriklänningen
    OK, ska kika där. (gillar iofs inte just de neonrosa/vitrandiga men kanske hittar ngt annat)

Var på Lindex i förmiddags och köpte urfina syrenlila velourbyxor till Noel. Synd att de inte fanns på bebissidan för de såg fina ut ihop med Colibri.  
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-17 11:31:28 följande:
    OK, ska kika där. (gillar iofs inte just de neonrosa/vitrandiga men kanske hittar ngt annat)

Var på Lindex i förmiddags och köpte urfina syrenlila velourbyxor till Noel. Synd att de inte fanns på bebissidan för de såg fina ut ihop med Colibri.  
    ja jag hoppas på  lindex på ljuslila leggings eller nått sånt att ha till klänningen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17