• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • xmari
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 08:48:53 följande:
    God morgon!

Säger här också, lycka till Råååsa bubblan! Tänker på dig i dag!

Själv sitter jag hemma med magsjuka o huvudvärk. Kanske man skulle shoppa lite. Men jag har fortfarande inte fått svar från ajabaja om softshelljackan finns. Beställde ju i onsdags och betalade direkt. Meilade i lördags o frågade om den fanns. Men inte ett ord mer än en orderbekräftelse.
    Ja usch för magsjuka... Lillkillen kräktes i torsdags två gånger men inte mera men igår natt preciiiis när jag skulle gå och lägga mig kräktes lilla J för första gången i hennes lilla liv. Hon såg väldigt förvånad ut men sen dess har det inte varit något mer...

Hoppas ni mår bättre snart! 
  • xmari
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 09:43:31 följande:
    ett litet tips

www.sweetfunky.se/molo--c-636-1.aspx
    Men ååååh, jag VILL ha den rosa fleeceoverallen till lillan men efter gårdagens shopmania så känns det bara liiite fel... Skrikandes
  • Dolphin
    Dolphin skrev 2011-01-17 07:27:36 följande:
    Hur är Molos softshelljacka? Är den varmare än tex Pops skaljacka? Vet att den inte har samma vattentäthet men det är inte det jag är ute efter utan om den går att använda precis som en skaljacka. Alltså både nu vid övergången till vår och sen på kalla sommardagar?
    Ingen som är intresserad av att hjälpa till =)
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 08:48:53 följande:
    God morgon!

Säger här också, lycka till Råååsa bubblan! Tänker på dig i dag!

Själv sitter jag hemma med magsjuka o huvudvärk. Kanske man skulle shoppa lite. Men jag har fortfarande inte fått svar från ajabaja om softshelljackan finns. Beställde ju i onsdags och betalade direkt. Meilade i lördags o frågade om den fanns. Men inte ett ord mer än en orderbekräftelse.
    Jag fick mail nu på morgonen om att mitt fanns- och då har jag inte ens mailat och frågat
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • xmari
    solouniko skrev 2011-01-16 23:52:46 följande:
    Grattis!
    Taaack! Löjligt glad för att jag hittade klänningen också! Den hade jag inte sett förut... Lillan kommer bli sååååå fin i sommar!
  • SmillaMilla
    Dolphin skrev 2011-01-17 09:53:35 följande:
    Ingen som är intresserad av att hjälpa till =)
    ingen aning, har förhoppningsvis köpt en nu. Kan komma med rapport sedan. Men jag skall köpa en skaljacka också.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-17 10:02:44 följande:
    Jag fick mail nu på morgonen om att mitt fanns- och då har jag inte ens mailat och frågat
    hmmm vilket ordernummer hade du?
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-17 10:16:12 följande:
    14454
    jag har 14698 så en bra bit kvar då med andra ord
  • Vikctoria

Jag tänkte lägga ut Mollys Prästskage-sneekers och jacka från förra året. Någon som kommer ihåg vad det var för nypris på dem?

Om ni också kommer ihåg nypriset på Pärlplatte-skorna, så får ni gärna säga det också..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17