• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-17 14:13:54 följande:
    Nu gör du det.
    Buttelina skrev 2011-01-17 14:09:02 följande:
    åhh gos så fina!!! alla tre har du shoppat några fina tjejmolosar nu? eller molosar till henne överhuvudtaget
    Har inte shoppat någonting alls sedan hon föddes förutom ett par hjälmisar på FB. Hon har ju massor av kläder ju och riktigt tjejigt är inte helt min stil heller. Men lite shopping blir det nog snart såklart, ska bara sälja lite mer först.
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 13:59:36 följande:
    Åhhhh så söta! Alla tre så klart!
    Tack! {#emotions_dlg.flower}
    oii har du inte shoppat nää du är ju inte sådär supergirly har hon inga molosar av nyheterna alls? vilka print är favoriter? kan tänka mig att du gillar safari va? gillar du bondgården? jag älskar typ allt
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-01-17 14:18:27 följande:
    Ja, de ser fina ut i färgen. Men hur ser de ut på med sånt där Gällivarehäng?
    *lägger i minneslistan och hoppas ingen ninjar dem för mig* 
    kanske är fräcka på spelar ju ingen roll när dom är sådär små
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2011-01-17 14:18:01 följande:
    oii har du inte shoppat nää du är ju inte sådär supergirly har hon inga molosar av nyheterna alls? vilka print är favoriter? kan tänka mig att du gillar safari va? gillar du bondgården? jag älskar typ allt
    Jo, hon har en safarisuit i strl 62, men den drunknar hon ju i så den ligger på tillväxt, storlek 50 sitter ju bäst än. Måste tänka...Tror inte att hon har ett endaste plagg av vårnyheterna annars, är mest stora tjejerna som fått även om jag suktar efter en hel del såklart.
    Bebis har fått mycket från höstkollektionen och så gamla godingar + PoP.

Jag älskar bondgården, har skaffat både knappis, leggings och klänning till mellantjejen, colibri är också himla fint, en sådan bebissuit vore inte fel, finns bondgården som suit?

Jag är shoppingsugen som tusan, men har kunnat hålla mig faktiskt, det blev en hel del reashoppat ändå, jag som inte skulle...Så alla vårnyheter jag vill ha blir tufft att inhandla...*s*
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-01-17 14:24:53 följande:
    kanske är fräcka på spelar ju ingen roll när dom är sådär små
    Nej det är sant. 

Sitter här och gör en liten lista på byxor som måste inhandlas. Föredrar ju ofta enfärgat nertill. Måste nog ta en Lindex-tur till.

Fasen att Molos JR kläder ska vara så jäkla dyra. 350 pix för en T-shirt *snål* 
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-17 14:27:48 följande:
    Jo, hon har en safarisuit i strl 62, men den drunknar hon ju i så den ligger på tillväxt, storlek 50 sitter ju bäst än. Måste tänka...Tror inte att hon har ett endaste plagg av vårnyheterna annars, är mest stora tjejerna som fått även om jag suktar efter en hel del såklart.
    Bebis har fått mycket från höstkollektionen och så gamla godingar + PoP.

Jag älskar bondgården, har skaffat både knappis, leggings och klänning till mellantjejen, colibri är också himla fint, en sådan bebissuit vore inte fel, finns bondgården som suit?

Jag är shoppingsugen som tusan, men har kunnat hålla mig faktiskt, det blev en hel del reashoppat ändå, jag som inte skulle...Så alla vårnyheter jag vill ha blir tufft att inhandla...*s*
    åh finaste sarafisuiten <3 bondgården är såå fin, älskar den. måste ha ett par leggings till bia med
    hmm vet inte om den finns som suit, men det borde den ju.
    då har du ju ändå en massa fint som lillan kan ha <3 svårt att låta bli att handla dock kan jag tänka mig
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-01-17 14:35:06 följande:
    Nej det är sant. 

Sitter här och gör en liten lista på byxor som måste inhandlas. Föredrar ju ofta enfärgat nertill. Måste nog ta en Lindex-tur till.

Fasen att Molos JR kläder ska vara så jäkla dyra. 350 pix för en T-shirt *snål* 
    ja 350kr känns Obestämd
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-01-17 14:50:10 följande:
    ja 350kr känns Obestämd
    Ja, det är ju nästan vad en vuxentröja kostar. Nåväl...något ska han väl få från nya kollektionen.
    *lägger i varukorgen och blundar* 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17