• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

tror ni NS klänning Berry dress fr vårens kollektion passar m colibrileggings??

Tre flickor f.-04 -06 o -10
  • Saraia
    lillronya skrev 2011-03-01 15:36:30 följande:
    Japp det tror jag.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <

hum... va bra! då kanske stortjejen kan få de kläderna (berrydress o colibriklänning) o mellantjejen colibrileggings o lila NS klänning att ha på lillasysters dop. Eller ska stortjejen få colibritop, randiga leggings o NS-kjol??!
  • Saraia

butte!!!!!!!!!!!!! hade inte du colibrisandalen t din tjej?? hur var de i modell o stl???

• Saraia

nån som har nåt lilalila plagg fr katvig o nåt m molos colibriprint o kan lägga det ihop o ta kort?? vill bara se hur bra d passar

• Saraia
    Duntoffla skrev 2011-03-02 10:26:18 följande:
    Ja, det gör inte vi direkt. Så här ser det ut från vår balkong

oj va mkt snö!!! var bor ni?? här på västkusten e det mestadels is överallt! kan knappt skicka ut barnen o leka + att man ej kan gå promenader m vagnen - VILL HA VÅÅÅR!
  • Saraia

hur e colibritoppen i stl, alltså ej knapp-toppen utan den andra modellen som ser lite tajt ut??? funderar på en colibritop t stora tjejen men vet ej om jag ska ta knapp el den andra modellen, är rädd att den modellen e för smal för henne men tänkt att ha t jeanskjol o då får den ju ej sitta för löst heller

• Saraia
    stökmamma skrev 2011-03-03 16:09:42 följande:
    finns ju bild på  Stella i bildis, hon är ca 85cm och väger under 10kg så en liten fis och hon har strl 104 i sin.
    tycker den sitter jättebra över axlarna , så ja den är smal i modellen 
    oj kan hon ha så s´tor stl?? jättefin var hon i alla fall! då kanske 140 blir bra t min tjej ca 128cm
  • Saraia
    Busbellan skrev 2011-03-03 17:04:44 följande:
    Jag har 104 till Ella som är 101 cm lång, men hon är ganska smal, jag tycker den sitter jättebra.
    Men smal är den absolut
    ååå den modellen e ju så fin o på min mellantjej hade den varit perfa! men stortjejen e ju lite större... hum, får köpa o prova!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17