• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-01-21 17:00:22 följande:
    rosa/gula tillverkades bara i provkollektionen i leggings

vilka andra färger söker du annars? smått kan man ju oftast hitta
    Vad synd! jag skulle annars vilja ha rosa-randig mössa till Lea och kanske några passande leggings eller strumpbyxor till colibriklänningen. fast iofs ska den användas i sommar och då är kanske leggings bättre
    ängeln83 skrev 2011-01-21 17:04:23 följande:
    Jag har bara haft en kortärmad body och jag tyckte den var sådär, den var rätt sladdrig i tyget, inte alls som Molos bodys annars är.
    misstänkte nästan att de var sladdrigare än de vanliga
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-01-21 17:03:16 följande:
    Hej hopp igen.

Tillbaka efter en katastrof tur på Ica, Liam fick vääääärldens spel när han inte fick dom flingorna han ville ha, gapade och skrek sej igenom hela Ica, höll på att skämmas ihjäl, han som alltid brukar sköta sej i affärer annars.

Fick fina klänningar från Babyshop i lådan, tyvärr inget från My Baby trots att jag fick mail igår att det var skickat, nåja, nu har jag nåt att se fram emot tills måndag också
    usch sånt där är ju inte kul. minns när jag och noel tjafsade på Plantagen och jag fick lämna vagnen och åka därifrån
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-01-21 17:09:13 följande:
    Vad synd! jag skulle annars vilja ha rosa-randig mössa till Lea och kanske några passande leggings eller strumpbyxor till colibriklänningen. fast iofs ska den användas i sommar och då är kanske leggings bättre
    ängeln83 skrev 2011-01-21 17:04:23 följande:
    Jag har bara haft en kortärmad body och jag tyckte den var sådär, den var rätt sladdrig i tyget, inte alls som Molos bodys annars är.
    misstänkte nästan att de var sladdrigare än de vanliga
    http://bra-barnklader.se/katvig-leggings-raspberry-pink.html

dessa är såå fina!! finns hjälmmössa i dom färgerna med fast det gillar du kanske inte
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Helle

Hej hej!

ängeln83 skrev 2011-01-21 17:03:16 följande:
    Hej hopp igen.

Tillbaka efter en katastrof tur på Ica, Liam fick vääääärldens spel när han inte fick dom flingorna han ville ha, gapade och skrek sej igenom hela Ica, höll på att skämmas ihjäl, han som alltid brukar sköta sej i affärer annars.

Fick fina klänningar från Babyshop i lådan, tyvärr inget från My Baby trots att jag fick mail igår att det var skickat, nåja, nu har jag nåt att se fram emot tills måndag också
     Ja usch, sånt är inte kul och inte bara det att man skäms, det tar ju oerhört på krafterna också. 

Här hemma har vi varje dag en strid kring herrarnas humör. Båda två måste vara inne i någon fas (hoppas jag verkligen att det är) samtidigt och surar och skriker omvartannat. De prövar verkligen tålamodet och tyvärr räcker det inte alltid

Butte: finfin kombo i BT
    Tofflan: vilken liten sötis Lea är. Jättefin bild Solig 
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-21 17:08:02 följande:
    ja det förstår jag att du ångrar sååå fint ihop att man dööör. isabel ser ut som en godisbit
    Typiskt...jaja...men skit att dom inte finns i leggings, och skit att inte Meja kan ha Molos leggings än, då hade jag ju kunnat köpa en rosa/gul t-shirt eller tröja.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Buttelina
    Helle skrev 2011-01-21 17:14:57 följande:
    Hej hej! Ja usch, sånt är inte kul och inte bara det att man skäms, det tar ju oerhört på krafterna också. 

Här hemma har vi varje dag en strid kring herrarnas humör. Båda två måste vara inne i någon fas (hoppas jag verkligen att det är) samtidigt och surar och skriker omvartannat. De prövar verkligen tålamodet och tyvärr räcker det inte alltid

Butte: finfin kombo i BT
    Tofflan: vilken liten sötis Lea är. Jättefin bild Solig 
    här är det så ibland med. jobbigt som attans

tack
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2011-01-21 17:15:48 följande:
    Typiskt...jaja...men skit att dom inte finns i leggings, och skit att inte Meja kan ha Molos leggings än, då hade jag ju kunnat köpa en rosa/gul t-shirt eller tröja.
    köp en tröja i rosa/gul och ett par muddisar i colibri
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-21 17:16:37 följande:
    köp en tröja i rosa/gul och ett par muddisar i colibri
    Ja men där sa du nåt, tänkte inte ens på muddisarna
    O vart kan man lyckas hitta en tröja i storlek 80 eller 86 då?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-01-21 17:20:11 följande:
    Ja men där sa du nåt, tänkte inte ens på muddisarna
    O vart kan man lyckas hitta en tröja i storlek 80 eller 86 då?
    Vill du ha kort eller långärm? Ska lägga ut en kortärmad i 86 i helgen tänkte jag Drömmer Kanske vääärldens finaste rand! Sörjer att den börjar bli liten
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17