Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-19 18:36:22 följande:
    Den var jättegod, och söt!
    Inget man äter mängder av men underbar, syrran tyckte precis lika bra om den som mig
    Vad bra att ni gillade den.
    Busbellan skrev 2011-03-19 18:38:46 följande:
    Har man shoppat för mycket när man inte har koll på vad man väntar hem?
    Kanske lite.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-19 18:51:38 följande:
    Men jag antar att jag inte är ensam i den här tråden om att ha dålig koll på shoppingen ibland

Fick hem de fina hummelshortsen häromdagen, så fina till colibrilinnet!

Inte ett dugg ensam om det.

• lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-19 20:17:17 följande:
    Jag är med popcorn suit   Äntligen!!
    Åh den är så fin!
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-19 20:17:45 följande:
    Jag sitter här och slö surfar lite  
    Tur det är nån mer som gör det.
    Helle skrev 2011-03-19 20:17:59 följande:
    Jag är här också och lyssnar på körslaget i bakgrunden

Verkar annars som det varit ganska lugnt här idag.  
    JAvisst ja! Det kanske man skulle ha igång lite.
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-19 20:19:30 följande:
    Idag har jag hoppat på ÖoB   shampoo och skräp för 1000.- fyller nu vårt städskåp Tungan ute Gud vilken astråkig hopping det va, men tonåringarna dricker shampoo eller nåt
    Usch det är tråkigt att handla sånt!
  • lillronya
    Helle skrev 2011-03-19 20:22:49 följande:
    Jag försöker bestämma vad jag ska skaffa för jacka till store sonen. ObestämdUsch ja, sån shopping är inte kul. Men nu har ni nog så det räcker ett tag
    Svårt med jackor!
    Är det nån typ av skaljacka du ska ha?
  • lillronya
    Helle skrev 2011-03-19 20:29:18 följande:
    Ja, tror han behöver det till dagis. Vi har en softshell som fungerar men en skaljacka behöver man väl också. Sen har vi lite fleecejackor och regnkläder och så, men just en skaljacka tror jag vi ska satsa på. Funderar lite på molos, men skulle vilja hitta nåt alternativ. 

Kanske får ta mig till stadium el nåt nästa vecka och kika lite. 
    Fix har ju fina också.
  • lillronya
    Helle skrev 2011-03-19 20:40:13 följande:
    Jag har köpt Fix skalbyxor, men skulle vilja ha en lite "roligare" jacka. Hittar jag dock ingen så ska jag överväga en sån. Tack för tipset!
    Lillebror ska ha en grön från Småfolk och då känns det som storebror också borde få nån kul  
    Det är så trist för ju större barnen blir desto mindre blir utbudet med bra OCH roliga kläder.
    Jackor är supersvårt!
    Nu är väl inte din stora kille så stor än, men ändå...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17