Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-03-20 09:29:12 följande:
    usch hoppas inte det blir fler blää hatar kräksjukor. har klarat mig från det i år, annars brukar jag drabbas vaaarje år. *pepper peppar*
    Jag hatar det också!
    Värst är om jag drabbas innan alla är klara, tycker jag. För då orkar man ju inte hjälpa de andra.
    Vi har dock varit förskonade denna vintern så det var väl väntat det här.
    Busbellan skrev 2011-03-20 09:30:44 följande:
    Nej, det tar ju lite tid att piggna till också
    Här är alla feberfria idag i alla fall, men Ella låter fortfarande som om hon har gröt i halsen
    Ja det gör ju det.
    Fast det var ju E och M så var dåligast i feber.
    Nu är det ju N och stora A som kräkt.

Hoppas bara inte ssmåttarna får det också...

M lät ju också sådär och det tog nästan hela veckan innan det försvann.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-20 09:35:34 följande:
    Hoppas det inte blir fler! Magsjuka är ju det värsta
    Hoppas det, jag med!
    Ja fy!

Sista innebandymatchen för säsongen idag också.
    Blir tomt sen.
  • lillronya
    BebeonBoard skrev 2011-03-20 13:58:37 följande:
    Hej i tråden! Jag behöver er hjälp med tips om mössa inför våren, alltså tunnare modell, i bomull. De ska passa till jackorna på bilden nedan, ingen av jackorna har en klarblå färg, utan är mer "smutsigt" blå om ni förstår... Tack på förhand! Glad

Svart nova starmössa tänker jag genast på.
    Förmodligen passar den blå som kom förra våren också till.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-03-20 15:06:55 följande:
    Tänkte precis föreslå svart ns Passar till allt. 
    Ja verkligen snygg till mycket!

Men A har hittat en egen väldigt snygg matchning.
    Hon har party pink-lurven och brukar ha svart NS-mössa till eftersom det är svarta kanter på den.
    Men nu har hon bytt till NS berry-mössan. Den är nämligen i samma färg som partypink.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-20 20:42:49 följande:
    Tack! Men då är längden bra i alla fall
    Får man fråga hur mycket hon väger, A är ju ganska tunn så jag tror inte de sitter särskilt tight på honom, men annars får jag väl stå ut med det
    Hahaha DU får stå ut med att de sitter tajt på honom.
    Du är för rolig!
    stökmamma skrev 2011-03-20 19:59:48 följande:
    Till Busbellan i strl 92,  (119cm böna)

funkar perfekt i längd men kan bli lite tajt upptill.... speciellt på en pojke  
    Sötungen!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-03-20 22:34:03 följande:
    köpte den kycklingen igår. fy vad jag tycker den är go. alla kyckligar är helt lyckliga o glada men denna surfisen förgyller mitt kök
    Den ser ut som Anjelin när honinte får som hon vill och det är ju ganska ofta.
  • lillronya
    Helle skrev 2011-03-20 22:36:14 följande:
    Tjejer, får man vara OT?

Ska ha party hemma på onsdag och behöver ett recept på en bra kaka (gärna långpanna) som går att frysa innan då jag inte hinner baka samma dag. Har ni nåt? 

Butte: så rolig bild/kyckling  
    Klart man får vara ot. Det är vi väl en massa här.

Kommer inte på nån bra fika...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17