Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A
    GOD JUL & GOTT NYTT ÅR  alla söta pölsekärringar med barn & familj !!!
    Önskar Hilla med familj Hjärta

Tack för ett underbart år !!! Ser framemot ett nytt härligt år med massa fina danska barnkläder & skojjiga salger Kyss
  • H I L L A
    lillronya skrev 2011-01-02 20:08:01 följande:
    HÄr har vi haft det bra i jul och nyår.
    Hoppas att ni också haft det!
    Härligt !!!
    Vi har haft det jätte bra, och har fortfarande Känner mig motiverad och taggad med nytt år och nya möjligheter, trots stora svek och ledsamheter med föräldrar och svärföräldrar......
  • H I L L A
    lillronya skrev 2011-01-02 20:30:20 följande:
    Vi hade en tuff vecka innan jul, men det ordnade sej ganska bra till slut.

Skönt att du känner dej laddad trots allt.
    Låter tråkigt med föräldrar och svärföräldrar..
    Vilken fin blogg du har !!!!!! Jätte fina bilder på barnen
  • H I L L A
    Vikkan76 skrev 2011-01-03 09:24:45 följande:
    Ooops, 3 nya favoritbloggar blev det att lägga in i min blogglista.

God fortsättning på det nya året förresten. Har inte varit så aktiv skrivare här i tråden men det kanske ändras efter maj då man kommer gå hemma med bebis.

Nu längtar jag till vår och lite fler Molo nyheter.
    God morgon !

Myyyys med bebis i vår
    Jag har nog aldrig varit så bebissugen som jag är just nu
  • H I L L A
    Flock skrev 2011-01-03 10:31:26 följande:
    God morgon!

Idag unnar jag mig att titta in här lite.. Har läst tillbaka några sidor. Vad roligt att så många börjar blogga! Många gånger har jag tänkt tankan men sedan tycker jag inte det händer så mycket i mitt liv som andra skulle vilja läsa om. Men det är roligt att läsa andras. Din blogg HILLA, gillar jag så mycket. Känns så hamonisk o mycket kärlek och inredning. Det gillar jag!

Någon som vet var jag kan hitta overall,Molo stl 116. Färg spelar ingen roll. Kom på att jag helt har glömt bort att köpa det
    TACK söta du Vad glad jag blir !! Känns annars just som att det inte händer nåt och man bara svammlar på
    lillronya skrev 2011-01-03 11:18:50 följande:
    M har varit sjuk sen dag 1 på jullovet. Nu mår hon bättre. Urinvägsinfektion som utvecklades till njurbäckeninflammation på några timmar från fösta symtom. Läskigt!
    Höll på att få fira jul på sjukhuset, men klarade oss på håret.
    Blev många timmar där ändå.
    Lägg till vattenpump som frös och lite sånt.

Annars bara bra!

Tack! Ja vilken tur att du såg den nu. Annars var tanken att jag skulle skicka adressen till dej strax.
    Hoppas hon blir bättre snart !!!
    Jag sitter här med samma elände Verkar vara ett väldans ståhej att hitta rätt penicillin också.
  • H I L L A
    lillronya skrev 2011-01-03 12:06:18 följande:
    Tack! Hon mår bättre nu.
    Men det var drygt. Hög feber, mycket kräkningar och väldigt ont i ena njuren.
    Den antibiotikan hon fick verkar bra iaf. Problemet var ju i början att hon inte fick behålla den eftersom hon kräktes. När hon fått en dos rakt i blodet så vände det.

Vill det inte ge sej för dej?
    Hoppas det försvinner snart!
    Kramar
    Skönt att hon mår bättre !!
    Jag verka ha fått "fel" penicillin, men det vänder nog snart.
  • H I L L A
    isako skrev 2011-01-03 21:51:37 följande:
    Hej tjejer!
    Någon som har bilder på vår/sommar kollektionen som kan maila mig? Letar efter en speciell tröja jag sett i deras video.

[email protected]
    Jag har några få bilder i min blogg. I dec månad.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17