Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Sötaste Meja i pippiklänningen Och fina Liam i regnbågen och taxibilarna

Ångrar lite nu att jag inte köpte pippiklänningen, men köpte knappisen så väl nöja mig med den Drömmer

• H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-16 14:16:26 följande:
    Nu va mina hoppingsynder på fejjan betalda och jag har 149.- på kontot

Har aldrig varit så här fattig nånsin!! Huset har ätit sönder vår ekonomi som råttorna ätit sönder våra pet flaskor Obestämd
    Huuuh vad trist
    Lite det vi dividerar om här hemma emellanåt, detta med husköp (bor i lägenhet nu). Att man kan halvera sin månadskostnad om man köper hus osv. Men å andra sidan så är det rätt safe att ha lägenhet, går nåt sönder ringer man ju bara hyresvärden och de fixar direkt utan att det kostar mig nåt ...
    Kan ju bli dyrt med hus också Obestämd
    För- och nackdelar med allt typ
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-16 14:35:08 följande:
    Hus i all ära alltså! Men det här jäkla fuskbygget skulle kunna knäcka nästan vilken ekonomi som helst.. Tror vi lagt ut närmare 300.000.- hittils på bara åtgärder av skador.. Inte en enda tapet jäkel har jag fått köpa!!

Det roliga med huset är borta för längesen, nu är det bara överlevnad kvar sen får vi se vad som händer, man kan ju inte bli av med det heller liksom Obestämd
    *kramar om* Kyss
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-16 14:49:35 följande:
    Ja inte är det roligt inte, snart panka o va gör man då? Obestämd Måååååånga kvm kvar som är ruttna och MÅSTE åtgärdas..

Nä fy, måste tänka positivt annars får jag ont i magen

Ut o kolla om man fått nån skojsig postelipost kanske? Drömmer
    Var nyss ute vid lådan, men seeega postis har inte varit här än Skrikandes Han måste ha en sten under gaspedalen

Dunis -- Sååå söt hon är Lea Åhhh, såå bebissugen Tungan ute
  • H I L L A
    Duntoffla skrev 2010-11-16 14:57:57 följande:
    Fast man kan ju iofs inte köpa allt heller. Det finns ju mycket på salgerna. Men billiga presenter är ju bra.
    H I L L A skrev 2010-11-16 14:52:17 följande:
    Var nyss ute vid lådan, men seeega postis har inte varit här än Skrikandes Han måste ha en sten under gaspedalen

Dunis -- Sååå söt hon är Lea Åhhh, såå bebissugen Tungan ute
     Här har inte Posten heller varit. *Trögisar*

Tack! Ni får väl försöka baka en till? Åh, trevligt Ocikatten hade skickat det som hon köpte till mig igår också. Hoppas på fiina paket idag.

Men du, jag måste ju betala porto också. Vad blev det? *sätter in pronto*
    Nja, inte riktigt än i så fall

Ja jäkla postis till å vara dryg! Annat var det förr när vi fick posten kl 9.30, lagom till frukosten *perfa*
  • H I L L A
    Duntoffla skrev 2010-11-16 15:03:45 följande:
    Kan ni tänka er fler i alla fall? Nu är jag nöjd

Oj, vad tidigt! Så tidigt har nog aldrig posten kommit hit. Den brukar komma runt 15. Men jag tar det på väg ner till dagis. Lådan är vid stora vägen.
    Vi har inte planerat fler, men vi får se Drömmer

Nu ska jag gå till lådan igen
  • H I L L A
    Ocikatten skrev 2010-11-16 19:07:55 följande:
    Jag kikar i garderoben med jämna mellanrum!
    Och är sjuuuukt nöjd med kombon robotar/stjärnärmar till Lindex stjärnjeans!!!!

Stormis: Hjärtligt tack för den underbara posten idag!! Hjärta
    Ja robottröjan med stjärnarmar är superfin !!!! Varför har jag inte köpt den innan ?
    Underbara färger!
  • H I L L A
    barbamor skrev 2010-11-16 20:09:00 följande:

Hej! Försöker få svar här. Vilken storlek tror ni en kille som fyller sex i januari behöver på MOLO vinteroverall, 116 eller 122 (normal lång). Är man för stor för overall då? Har hittat på rea och tänker inför nästa år...

Jag tror på 122. Min 6-åring har Molos jacka och termobyxor i 122. Han har overall också men annat märke, så inte är de förstora för overall så länge de själva vill ha det
  • H I L L A

Solouniko -- UNDERBART fint ni har det !!!
    Är sååå avis, vill också ha snö och kallt

Tjolla -- Hur var det på Gekås ? Fullproppat med folk ? Tomt i hyllorna ?
    Ska åka och köpa julklappar (som alla andra) snart, men funderar på vilken dag som är bäst ?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17